2011/3/29

My Lovely Life ... 好多BB,yeah!!!!!

太厲害了!!!小嘉都是第一次,在一個月內,有那麼多親戚朋友宣佈有BB!!!


以斯帖小組不斷增加成員哦!!而舅母仔也剛剛有了BB…四個B有三個是十月出世,一個在十一月!!好羨慕呀!!小嘉最喜歡的就是十月和十一月呀!!BB們可以在這兩個月份出世,好妒忌呀(不用理我我是傻的!!!)


哈哈!!今次太多小BB,又未知是男是女,要織衫仔都唔夠時間啦!小嘉打算努力練習打皂技巧希望BB出世時,媽媽和BB都有可愛又實用的肥皂用!!


媽媽用的薑皂未做過(實在是只做過幾次皂啦!!!),希望可以成功做到一款薑汁牛奶蜜糖皂,超滋潤又美白,沖完涼仲有暖暖既感覺不過...但係我應該用牛奶溶NaOH,還是用薑汁又或是薑汁加牛奶來溶呢???


第二款呢,就是薑汁薑蓉皂我看到(忘了什麼油要再看看資料),有好幾種油可以淡紋淡斑,甚至是可以淡化生完BB的妊X(唔記得個名)…再加埋薑蓉可以磨下死皮,應該唔錯!


至於BB,如無意外都是做酪梨皂(牛油果),這個是很滋潤而溫和的皂,BB用了應該不怕會有敏感!


看來要六月左右就開始做了尤其是牛奶的皂,因為要景好差不多兩個月才OK,能夠晾三四個月就更好我要努力加油!!!!因為做了,冬天小嘉都可以用,哈哈哈!!!


1 則留言:

  1. 也期待著你的小b~
    [版主回覆04/10/2011 22:49:00]哈哈!!我都期待...不過都無咁快住...希望年尾會OK啦!!

    回覆刪除