2011/3/29

My Lovely Handmade Soap ... 牛奶燕麥手工皂@28.03.2011

星期天,又是一年一度去看看公公和二舅父的日子即是掃墓.


出門口的時候,明明天氣還蠻暖,因為要行很多級樓梯,怕著了大厚的衫加重要拎更多東西,於是只穿了件薄薄外套出事喇!!!


點解會啦啦得返12-13小嘉即刻凍病,即間發燒=.=


於是星期一要休息休息見下午精神好轉,又心思思整手工皂喇!(做的途中很後悔累到危險的將皂液放在大脾上,合埋眼地攪感恩沒有倒瀉啦!!!!)


今次做的是牛奶燕麥皂喇!!



大大包原片燕麥...但...只用了很少哦!!希望下次做的時候,還未壞啦!!!


 



今次的主角們....


 



可可脂...硬油,要先溶!


 



NaOH...其實用的份量不多...因為我只做300g油量!


 



椰子油快用完了...底底的很難倒出來...出動熱水助溶!


 



橄欖油~~~


 



雪冰了的牛奶...好想飲呀!!!


 


未做過都不知道...原來做牛奶皂真的是一場耐力賽....


首先,溶NaOH時,初初以為沒什麼,倒了兩三茶匙,溫度都是10C下...那知...突然溫度係咁升...嘩!!拿拿淋搵D水助冷...感恩,都維持到係30C以下溶...但都用了很多時間!!!


 



溶好鹼...可以溝左D油到...漫長戰爭完來才剛開始....


因為太細盆,所以用唔到電動攪拌器....攪呀攪...足足攪了兩個鐘左右,才Trace咋!!!


 



Thx God!!!看上去,很像還不錯....不過做完,又即刻成個人散晒...下次病緊,都係唔好覺得好轉少少又走去做其他野...都係瞓夠D好!


 



so far,今朝望佢個樣,都仲係咁樣,有D白白地既牛奶色...希望唔會變到好深色啦!!!!


 



唔...做了一次,大約知個過程怎控制...下次...如果整牛奶皂...我一定要整大大盆,要用電動攪拌器幫手,唔係手都斷呀!!!!


 


材料:


橄欖油,椰子油,棕濶油,甜杏仁油,可可脂, 燕麥片


SF:荷荷芭油


 


2 則留言:

  1. 純一的EV是很難trace的...^^
    [版主回覆03/30/2011 23:44:00]噢!!謝謝....原來是這樣...我上次用另一牌子,快很多...我還以為今次比上次做得較低溫而要打那麼久....謝!!!

    回覆刪除
  2. 嘩...你一係唔出blog, 一出就幾個....睇到我呆咗呀...
    你真係整咗好多皂呀....而...你送比我的, 可以用了...嘻..
    病咗呀, 呢期真係好多菌呀...無得防備啊....我都到而家都未好番哂, 仲係有咳呀..
    [版主回覆04/01/2011 09:13:00]哈哈!!!因為我多數星期六日會影返多D相,咁星期一返工先慢慢upload.所以就成日一次過一日打幾篇blogs喇!!!
    你睇吓舊皂好唔好用啦!!!
    我俾你(用紙包住個款),我自己都有用...差不多用晒lu...so far,我覺得都OK,我老公就話比普通肥皂滋潤D,沖完涼唔會好乾咁喎!
    真係要小心身體.呢排天氣真係變幻莫測...我上星期日都中伏,搞到發燒...呢幾日都時好時唔好咁.要保重呀!
     

    回覆刪除