2011/4/4

My Lovely Home ... 廚櫃の事後補充@04.04.2011

真的要感恩,因為天父安排了一個好好的contractor給我們.


之前說過,由於細判壞人J找的廚櫃公司,門面看上好很不可靠,所以小嘉和上進曾經上網和實地的看過美廚,看上像是蠻可靠的,當然價錢就較貴,但小嘉要的就是信心哦!!!


於是跟B君溝通後,他說我們找美廚沒問題,他可以做coordination的工作,但要收7%的費用,這個都是很合理的(事後回想XP)


不過,最後我們都沒有找美廚,為何呢??因為我們交了圖給它,而大判/他的同事都上過去兩三次,基本物料都看好了(那時我們想要西德板的白色木紋,它們沒有所以打算用富家美的另一隻),一切準備好就等它們報價,可是…quotation等了又等,連尺都上門度了,但總是交不到,到交了又錯漏百出.跟它們反映,修改後都仍要資料不對,價錢亦寫得不詳盡.


因為時間太迫切了,大判最後拍心口說:其實間間做都一樣的,用的料都是那些,櫃都是大陸造.如果你地OK,搵返之前個間(即係門面唔OK那間),總之做到你地滿意先收貨.


因為我們都相信大判,而美廚又真的遲遲未有回覆(或許它覺得我們家較煩,不想接吧),於是就用回最初那間.


感恩,廚櫃做出來真的不錯,大判也自豪的說:都話間間一樣!


當然,小嘉絕對相信,話晒係一個承建商睇住,間舖點都唔敢亂嚟!而且大判真的超好,有些細微地方,其實到後期小嘉已經無心無力,打算隻眼開隻眼閉,但大判都要求佢地拆左再做!所以真係好Good!!

而美廚那邊怎樣呢~

3 則留言:

  1. 劉比蒂10/4/11 15:06

    小嘉.....其實要遇上好人.....先好呀 ! 因為你 blog 友在名匠發生d 不愉快事......我都有d 驚架......但名匠佢地好好....造錯左d 色都幫我成個櫃造過.....係4 個吊櫃 (分別裝到 G/F & 2/F) ......當過年前所有野都安裝好之後...........應該係唔夠一星期.....玻璃門 '列' 左..........14/2 通知名匠......一星期後就送左個新玻璃門嚟......佢地接我單生意真係一波三折.....真係冇錢賺..........前前後後.....拖左佢地一年有多.......我造 STAINLESS STEEL 枱面.....錢都冇加過.........真係唔好意思 !
    [版主回覆04/10/2011 22:55:00]佢唔係名匠做呀!!係美廚呀!!
    名匠我個時...講真,真係唔敢試,因為網上好多bad comments...不過好似你咁,其實可能只係咁不幸遇上一間公司裡面既老鼠屎,咁就搞到成間公司個名都衰埋....
    我都希望個朋友仔廚櫃都可以解決到啦!!!

    回覆刪除
  2. 劉比蒂11/4/11 13:18

    我指係你前一個BLOG 友呀 ! 整 '粒' 左廚櫃果個......唔係今次E 個!
    [版主回覆04/11/2011 14:06:00]哦!!哈哈哈~~攪亂晒
    不過你講得好o岩,其實做重要係遇到好人....就算大公司,好出名,但咁不幸就係俾你遇到一個不負責任既員工...咁就無辦法喇!
    好似我咁...我間屋都好多問題好煩,不過感恩有個好好既大判頭,佢真係會企係我地個邊諗,所以就算有問題出現...我地雖然會有唔開心,但都會放心係搞得掂咁...不過要遇到呢D好人,唔易呀!

    回覆刪除
  3. 想請問你地最後係咪o係富輝度做廚櫃呀?手工如何?有相參考嗎?
    [版主回覆06/20/2011 09:38:00]係呀!我地最後都係富輝做...佢地做得都唔錯...so far我地屋企同叔仔屋企整完出嚟都幾靚,不過我地始終唔係直接同廚櫃公司對口,有大判睇住...所以就好放心咁既...如果你地裝修係自己搵廚櫃公司,咁都要自己跟緊D


     

    回覆刪除