2011/6/7

My Lovely Catss ... Thx! Bili Bala陪住我@05.06.2011

兩隻衰仔佢地真係當左自己係人咁濟


不過好多謝佢地,跳跳離開...雖然小嘉唔係主力餵養,但都好傷心感恩有兩隻小鬼安慰同陪住我啦!


不過….D,其實係星期日影既



bala同bili都好鍾意呢張凳架!!!


 



Bili:我係都唔望鏡頭呀~


 



bala:好眼瞓好眼瞓...有冷氣涼住就好眼瞓....


 



俾個靚仔側面你睇~


 



再俾埋隻靚手你睇~


 



俾個...唔....好佬既正面你睇~


 



伸脷中的bala~


 



仲咩成日影人呢!


 



bili:好啦!見你咁恨...俾你錫錫啦!!!!


 



其實我好攰....


 



所以...我畏要瞓....仲要伸到直一直咁瞓~


 



Zzzz...


1 則留言:

  1. 好滑喲~~~仲好令立立!!!
    [版主回覆06/11/2011 10:42:00]你話佢D毛??! 哈哈!!!我都估唔到架!!執佢地返嚟時,兩隻都生癬,甩毛甩到勁醜樣...估唔到呢家好返,so far D毛都OK...我有用自己整既皂皂俾佢地用...暫時都OK啦!

    回覆刪除