2011/6/21

My Silly B ... 最最最最最初

My Lovely Silly B @ Too Early to Say


 


Hahaha~


小嘉要開始準備整返個Silly B!!不過…無咁快,點解!!?


因為……秘密囉! Hahaha~


所以,要開個新blog…好好咁寫低…


唔係過幾年…可能會唔記得自己有幾辛苦架喇~


唔…仲有…silly B係我暫時自己無啦啦用既…


呢家唔好話阿B,我呢家連虱都無粒…


所以一切都太言之過早…等天父將產業賜給我時,


我再同上進諗吓有咩名仔俾阿B~


 


 


可惡...本身想用好可愛既兒風體....但係出到嚟變左新細明....激C我喇!!!


沒有留言:

張貼留言