2011/6/24

Silly B ... Preparation@紅棗水

My Lovely Silly B @ Chinese Red Date Water


噚日同事同我講,


如果我受到的話,每日飲杯紅棗水係好好架!


於是小嘉噚晚放工,就去左珍妮話好既藥材舖喇,


因為藥房話D藥材無落


好似係硫磺/黃牛


所以一定要放雪櫃


唔係會變黑


但小嘉又唔想一大包咁放係公司喎


所以裝每日要既份量分好


入落密實袋,每朝拎一包返工喇!!!!



珍妮話元生堂好....入去見到幾多人等緊睇中醫喎~


呢包係杞子啦!!!


 



菊花...每樣東東買四兩....但菊花超多呀!!!!


 



主角...紅棗!!!


 



可以就咁食既龍眼肉...好好味...


 



分好一袋袋喇!!


 


不過...返到公司,發覺菊花份量太多


紅棗就太少...


後尾撥走咁D菊花


紅棗味出返嚟....


但係...飲左半杯...


個喉嚨都真係有D慶慶地


又有D啖出嚟喎!!!


唔...


睇嚟唔可以日日飲...


或者一個星期飲兩三次啦!!!


3 則留言:

  1. 紅棗好易燥0家,你去左核會好d,如果唔係就買藍 棗 啦!
    我都係受唔到 紅棗 0家
    [版主回覆06/24/2011 14:11:00]我買個時已經去左核架!!我同事都話要買去核...
    不過我飲完隔半個鐘到...又無晒事喎!!
    所以再試吓,睇吓受唔受到啦!!不過...唔知係咪飲左紅棗水...剛剛lunch真係忍唔住...瞓左一陣Zzzzz~

    回覆刪除
  2. 好怕燥,花花唔會亂黎...^^
    [版主回覆06/27/2011 11:17:00]哈哈!!我都怕怕地...不過飲完係頭個半個鐘成個人熱熱地同喉喉有D熱...過左一陣就無事,咁我同事話都叫做受到...不過我都唔會日日飲...一星期飲兩三次算lu~

    回覆刪除
  3. 唔可以日日飲~~ 之前我覺得好味又保暖所以日日飲, 結果超熱氣 my mum 就叫我用藍棗(可連核),又ok  bor~~
    [版主回覆06/27/2011 11:18:00]thx thx!!!係呀!!我初初都諗住日日飲...不過第一日飲完都覺有少少燥,不過都叫做受到少少...所以我唔日日飲~~
    哈哈!!我買左四兩呀!!打算飲完再試吓買藍棗...希望飲完呢四兩前,唔會燥得濟啦

    回覆刪除