2011/6/21

Silly B ... Preparation One!

My Lovely Silly B @ Preparation © June 11’


其實,打算10月先開始醞釀傻B(Silly B暫時既中文名…wakakakaka~)


點解要10???問得好(自問自答=.=”)


因為小嘉想要下年6月 後 先生囉


(呢個無關乎咩月份出世但點解因為….秘密囉!!!wakakakakakaka!!!)


咁正常應該呢家要reday GO喎~


但係點解又要留到10月呢???


因為….唔係秘密囉!!!!!wakakakakaka (help … I’m crazy=.=)


係因為…10月要去旅行囉如果順利可以有傻B仔的話


短時間都無得周遊列國啦>~<


所以要玩番夠本先啦!!


如果天父賜俾我地


希望可以係歐洲時整埋傻B仔出嚟….


咁咪可以一齊去旅行囉!!!!!強呀!!!!!


不過上網見好多人話唔係咁易有阿B….


所以….都係試吓咁啦!!!!


希望可以今年年尾前有啦!!!


點解….秘密囉!!waakakakaakaka~~~


 


最最先準備好的東東



我上網見人地都話應該買D口探既探針....話會準確喎...


但係...知慳識儉既上進(佢話唔係孤寒喎)...


話咩針都一樣la...(咁我信佢專業既...)


所以....用積分...唔使錢...咁換左呢支用喇

:nothing:


仲有...我成日都唔記得探...等刷完牙先記得....


上進都話無問題...都唔知佢信唔信得過

:meow:


 


P.S.(以上所有秘密歡迎隨時追問我會樂意回答架!!!!wakakakakaakaka!!!)


5 則留言:

  1. 小sin子22/6/11 09:37

    想掌握排卵期開工 , 用排卵棒會可靠過量體溫呀. 量體溫要好小心先準確可靠架. 一醒左就要量. 你郁一郁都可能影響左體溫架.
    你上網買 "紅 D" 啦. ( 即大衞牌排卵棒 ) , 大約 $1 支咋嘛. 日日驗都唔肉痛. 而 "綠 D" 就係驗孕棒 , 都可以順便買埋.
     
    [版主回覆06/22/2011 09:58:00]哈哈!!其實我買左架喇!!!我打算雙管齊下...睇吓自己個cycle係點~同埋買個時,佢送左30支綠D俾我....不過我見D人成日話用晨尿驗...但我睇說明書話唔好用晨尿...搞到我都唔知點....我諗住放左工,先係屋企慢慢搞咋!
    不過量體溫...我成日都唔記得...刷完牙先記得量返...我叫上進幫我量...佢問我點解,我同佢講郁吓個體溫都唔同架...但佢話唔會咁易就變化咁大喎....都唔知信唔信佢好!!!
     

    回覆刪除
  2. 小sin子22/6/11 12:02

    驗孕的話要用晨尿 . 因為懷孕初期 , hormone 未係好高 . 用晨尿先夠濃度測到 .
     
    而驗排卵就相反 , 唔可以用晨尿 . 因為太 concentrated , 可能影響結果 . 用紅 D , 就每日用差唔多時間的尿去驗 . 驗之前 2 小時唔好飲太多水 .
     
    [版主回覆06/22/2011 12:16:00]收到!!!
    咁我就定每日放工返到屋企驗...咁個時間會定D!!!
    哈哈!!未大肚已經有好多學問喇!!我真係覺得你地做媽媽既好偉大又聰明...要記住咁多野,少D精力智力都唔得呀!!
    等我真係有左,我實大把野問你同hoiling佢地呀!!!(不過...應該你係可以provide最多資料...hoiling佢自己都話自己唔係精明眼呀!!哈哈哈!!!!!)

    回覆刪除
  3. 小sin子22/6/11 12:05

    其實如果你 cycle 準 . 用紅 D 已經好可靠啦 . 量體溫咁麻煩 . 算吧啦 .
    其實如果你 cycle 準 . 用紅 D 已經好可靠啦 . 量體溫咁麻煩 . 算吧啦 .
     
    你想 10 月先開始試 . 咁宜家好用紅 d check 下自己個 pattern . 紅 d 最紅的日子 48 小時之內就排卵 . 排卵後通常 14 日就 m come . 你 check 幾個月 , 睇下自己 pattern 是否 regular . 掌握到幾時排卵 . 就係排卵一兩日前開工 . 隔日開工 . 咁就會增加 bingo 機會架啦 .
     
    另外都可以睇分泌 . 接近排卵 . 分泌係會好多的 . 你可以睇下係咪同紅 d 結果一致 .
     
    [版主回覆06/22/2011 12:18:00]咁我呢家開始用,就剛剛好啦!!!
    希望我係正正常常啦!!等我留言身體唔同時間有咩唔同,睇吓係咪一致先!!!我最怕唔知點樣係最紅...不過我諗試過一次後,應該判斷到!!!
    到時有咩唔明再問你喇~

    回覆刪除
  4. 我覺得順其自然仲容易有~量體溫或者紅D, 計住幾時開工, 大家都有壓力呢~!! 如果你身子麻麻, 可以看看中醫食中藥, 一方面調理身子易D有, 另一方面可以等有左都穩D~~
    [版主回覆06/23/2011 11:41:00]哈哈!!其實我暫時都無咩壓力...可能未真係要開始,所以就試吓用紅D睇吓自己呢幾個月既pattern係點...常做個reference咁啦~
    我身子都真係一般般咁...係成日有D小病...即係傷風感冒個D...不過...呀上進兄唔係太信中醫呢D野,不過遲D睇情況...如果身體真係弱,都試吓睇中醫...不過我呢家開始飲鈣粉同vitamin B粉...睇吓身體會唔會強壯D先^^

    回覆刪除
  5. hoiling佢自己都話自己唔係精明眼呀!!哈哈哈!!!!!)<<---嘩嘩嘩!唔睇番都唔知你地提過我,仲要係話我"唔係精明眼"(即係矇 ) 呢一篇勁我私人留言喎,似乎好多姊妹有興趣知你點解要10月先可以有龍B
    [版主回覆09/21/2011 09:33:00]哈哈哈!!!!!你唔係矇...你係唔叻格價啦!!!!
    其實D私人留言無個係問秘密...都係同一個朋友同我傾偈咋,哈哈哈!!!

    回覆刪除