2011/6/23

Silly B ... 我的好同事們

My Lovely Silly B @ Thx my Colleagues~


最近,係公司同同事傾偈,.有時都會講生B話題~


感恩,公司最fd既三個同事,個個都已經有小朋友,


所以有咩佢地都話我知啦!!!


好似今日傾傾吓,有個同事講


第日有B一定一定一定唔可以食木瓜


因為會宮縮


佢就係陀大仔時,有餐晚飯唔知道咁食左木瓜


個晚就肚痛到佢傻,佢幾驚有事


感恩,有驚無險所以佢話千祈唔好食木瓜~


小嘉講開第日傻B仔既房要整衣櫃


原先諗住第阿B大左


佢有自己想要既Style先訂造


但係同事話,BB既物件多到你估唔到


可以的話,一早整定個到天花衣櫃啦!


佢話紗巾,背心袍,衫仔多到不得了


嘔一次奶可以換你三四件衫


有得整,緊係整定啦!!


仲要裡面超多間格,咁就可以放好多野喇!


同事仲話,如果BB有自己空間


可以考慮整個黑板仔係房


佢話小朋友一定係鍾意畫牆


咁不如就俾幅有黑板既牆佢任得畫


一來可以發揮創意


二來又唔怕畫其他地方~


哈哈哈!!


小嘉真係諗唔到會有咁多學問


小嘉同同事講


D真係有左阿B


我大把野問佢地意見


到時真係要拎張紙mark低呀!


1 則留言:

  1. 嘻嘻,kawai 你近來0既blog 都係圍繞baby wor!
    希望上進兄加油呀! 哈哈!!
    [版主回覆06/24/2011 09:33:00]其實我無咁快架!!
    我十月先開始咋...不過呢家都開始準備咁囉!!我噚晚同上進講,我個blog開始寫BB野...佢都話我傻傻地

    回覆刪除