2011/6/29

My Lovely Life ... 小嘉的兇悍日誌の怒擲蜈蚣

話說星期六晚,linglingbobo食完晚飯,就趕住去村口等車走


當我地一行七人,行經一條必經之路時,竟然見到有條好長(我諗有6吋長既蜈蚣!!!!)


!!C小嘉喇!!!我細個試過俾過百隻曱X同小蜈蚣圍繞(就係呢件事,令我有少少insect phobia …不過呢家克服到,不過見到昆蟲都係有少少會想發癲!!!)


上進立刻一手拎起石頭,係咁鑿佢可惜條蜈蚣走係條path同泥之間,塊石頭較粗,唔可以狠狠咁鑿爆佢


係呢個時候,小嘉怒跑返屋企,宇爸搵左一支唔要既燒烤叉(小嘉咁積極,全因為我一定要佢C…唔係第日得我自己一個行條路時,同呢條蜈蚣相遇點算呀!!!)


上進有拎住條叉,就將舊石頭交俾小嘉拎住上進拎住呢條叉,簡直係如虎添翼條蜈蚣終於俾上進拮住跌返落地面


!!!!當時個情景太核突,小嘉實在太驚係呢個情況下,見手上有塊石頭咁當然係狠狠,好狠咁擲去蜈蚣度(其實小嘉眼界都唔差我同條蜈蚣保持相當距離但小嘉仍能一擊即中)…


哇哈哈!!條蜈蚣就咁一命嗚呼!!!小嘉好勁呀!!


不過上進話....D咪係執C雞囉!!出得最多力係佢,但送條蜈蚣一程既係我!!


Wow~我同上進講踢波D人都係咁啦個波傳嚟傳去,one two得超like又點最後個目的都係入波咁邊個入波就係英雄啦!!!哇哈哈哈!!!!



蜈蚣遺照...攝於被擲後的清晨...哇哈哈!!!


2 則留言:

  1. 我比你笑C咗囉.....
    [版主回覆06/30/2011 12:57:00]
    我老公噚晚都話要睇吓我打乜...佢都笑到標眼水...但最大問題...我覺得我寫得好認真呀

    回覆刪除
  2. 劉比蒂2/7/11 12:32

    唔知點解近排都有好多蜈公......不過細d.....冇你打死那麼大 !!!!!!!!!!!
    [版主回覆07/05/2011 10:33:00]係囉!!我媽咪個邊都有一條俾我舅父打C左!!可能前排落完雨,佢地就係咁出嚟出動啦!!

    回覆刪除