2011/6/7

My Lovely Home ... TEAC小音響@05.06.2011

提起精神看看星期日那天小嘉又有最新敗家之作.


由於之前租屋那裡什麼電器都齊備再加上星期六日都不會停留在那裡每天都放工回去都沒時間靜靜的聽音樂


,現在不同啦!!小嘉其實很喜歡聽歌以前是pop music…而家係詩歌!!!


本來無諗住咁快買部機但係….


哈哈!!俾上進折磨左差不多一星期,而感恩地上進既考試終於合格(全港合格率…100% =.=”)


所以為左彌補我瞓唔到既痛苦(無錯係我瞓唔到因為上進成日上床落床最過份係凌五六點,無啦啦走去坐按摩椅嘈到我醒左!!!),於是小嘉就要收返一份禮物喇!



無錯...今次小嘉係無格價...真係去到見到想買就買....好敗家呀!!!!!


TEAC...我唔知係咩牌子,sales話係日本出名唔知幾多十年喎!


不過...我無理咁多...開出嚟D聲OK又好聽咪得囉!!!!


原價$2,XXX...特價...$1,980!!!(上進嘔晒血!!哈哈哈!!!!)


 



有remote....我完全唔記得....成日以為要自己去部機都按制=.="


 



因為部機可以睇DVD,所以...Sales哥哥送左呢條線俾我...可以高清咁睇碟喎...


我都係唔識架喇!!!


 



remote 一個....


 



wow~


其中一個揀呢部機原因...係佢喇叭既木同我地個電視櫃好襯呀!!!


 



部機...都幾型啦~~~


 



唔....有D亂添...不過執好就好睇好多~~~~


 


遲D地下都會裝返D家庭音響....我地無咩要求...只係要部音響係白色就得喇!!


見到有個法國牌子幾好...好似cabasse Eole 2...唔知好唔好呢???


2 則留言:

  1. 我見到我地送個風筒,嘻~~
    [版主回覆06/11/2011 10:28:00](Empty)

    回覆刪除
  2. 正呀,我其實都仲爭 喇叭未攪呀...我都好想快啲有呀, 因為好想聽歌呀....
    [版主回覆06/11/2011 10:28:00](Empty)

    回覆刪除