2011/6/22

Silly B ... 私空間I

My Lovely Silly B @ Private Space


我認我係呀!!我嫉妒!!!!!


我嫉妒silly B!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


我嫉妒佢未出世已經有間房呢個係我由細到大都希望有,


小嘉要等到廿幾歲人先有自己間房架!


不過我都唔弱!!!


我呢家點都唔會放我間露台私空間出嚟架!!!!!


B…要瞓就瞓另一間房啦!!係無咁大架喇!!


不過以體積計算咁一個BB睇一間房,


點都大過我睇我間房既Size!!!


不過,我對傻B仔都好好架!!!!


我已經諗住如果有左傻B,又知道佢個sex之後,


我就會請師傅貼好靚好靚既牆紙架!!!!


不過….


呢個


都係我既慾望


我由細到大都好想間房可以貼牆紙


不過都無機會啦!!!


今次仲唔貼過夠…wakakakakaka~


小嘉仲諗好,要間房整都好有England Feel!!


其實最想用藍色


因為Blue is my favorite Color la~(睇我既private room就知啦!!!)


我愛天空一樣藍呀!!!!


而第日間房既傢俬


即係BB床呀!櫃呀咁我都想要白色囉~~~


我仲諗埋(仲同上進講左架喇!!!)


第日傻B仔大左,就要返去simple living


訂造一個到天花既衣櫃….




係咪諗得長遠過頭呢????


又係個句….


虱都未有一粒



呢間係我既....我點都唔放出嚟架喇

:joyous:
!!!!


 



呢間係Silly B...唔..都有個大窗啦!!!


間房都唔細架....不過...係無我個間咁大啦,wakakakaka

:wahaha:


1 則留言: