2011/7/20

Lovely Silly B .... car seat怎選擇 I

My Lovely Silly B @ Choose a Car Seat


 


講完BB,諗起無講過car seat


所以都要寫返既(順帶一題,Stroller已經改變主意...D先講

:nothing:
)


首先點解要有Car seat????


其實係網上面睇過後


發現原來都唔少香港人(身邊都有親戚係咁

:igiveup:
)


會覺Car seat係多餘既東東


好多都會認為坐車時用手抱住BB


尤其是初生B…係最安全


但係….呢個諗法係完全錯

:censure:
!!!


其實好多其他國家


要有car seat先可以載BB/小朋友


以為抱住安全!?


前一兩年就有個活生生既example


某爸爸載住媽媽同初生B


初生B係媽媽抱住點知撞車


結果BB由媽媽手中飛甩撞向screen而返天國

:pity:


小嘉係一D discussion forum搵到一D小資料


 


Car seat Recommendation for Children:


Select a car seat based on your child’s AGE and Size


Keep your child in the back Seat at least through age 12


所以,唔同年紀體重既小朋友


car seat係有唔同要求


 


Birth to 12 mths


Child under age 1 should always ride in a REAR FACING car seat


D car seat只係for infant


呢類型既car seat只有rear-facing


其實有D由初生到大個少少既car seat


呢類型係可以convertible同埋有higher height and weight limit


佢既好處係可以等小朋友rear facing longer time


 


其實唔太清楚rear facing既原因


不過以我有限既諗法


我估當撞車時,無論係主動/被動去撞


撞擊力都係令我地向前撞


rear facing就唔會令個B跌出嚟之餘


同時,可以保護條頸


始終小朋友既頸骨仲係好柔軟


有個car seat頂住,咁傷害自然少D!


3 則留言:

  1. 講得好!連我身邊專業的同事,都問我做乜晒錢買car seat !佢地有car seat都唔用,用手抱。 但係意外一次都太多啦,所以我同李公子買的第一樣BB野就係car seat
    [版主回覆07/20/2011 23:09:00]係呀!!!呢D唔可以搏架!!
    我係網上睇到外國既一段video,佢就係模疑媽媽抱BB撞車,嘩!!個道具BB飛撞向車頭然後再回撞返個座位到,好震憾架!!!!
    同埋我見有D移民加拿大既香港人,佢地講原來係個邊生左BB,如果出院時架車無car seat,醫院係唔會俾個BB出院架!!!

    回覆刪除
  2. 移民加拿大既香港人,佢地講原來係個邊生左BB,如果出院時架車無car seat,醫院係唔會俾個BB出院架!!!<---係呀,我個fd都係咁講呀!所以我覺得hk都幾落後
    [版主回覆07/21/2011 23:41:00]係囉!!你話唔係人人有車,所BB出院就無話有無咩car seat...但係我覺得都可以好似立法要扣安全帶一樣,如果私家車(公共交通就無法啦!!!)有小朋友,就一定要有car seat啦!!!
    不過我地兩個family都係安全第一,李公子同上進都醒目,知道要用car seat!!!
    呀!!係呀!!!!我地今日買左車喇!!!!!!!我聽日得閒就打返篇blog先!!!!

    回覆刪除
  3. thks littlekawai details description for BB car seat. I'm also looking for a BBcar seat with ISOfix system. Is there any other brand with this system??
    [版主回覆07/25/2011 10:51:00]I only know that Peg Perego and Maxi Cosi car seats have IOSFIX system

    回覆刪除