2011/7/22

My Lovely Life ... Car Car買左喇@21.07.2011

Kawai Life © Car Car … BOUGHT


當小嘉都未開口問sales 哥哥,減左價既價錢仲有無得平時…sales哥哥就講,原來佢地有架新車,Audi A3 Sportbacklimited edition…叫做A3 Sportback Attraction 2011.


呢部限量車,原來就係今次car show既產品之一咁佢有咩特別呢


所設施基本上都係同Audi A3 Sportback一樣,除左:


1.       條車軚由17”變左做16”


2.      車頭既霧燈會無左


3.      個軚盤由唔知點樣三幅變左做四幅


4.      軚盤無左可以唔知咩+/-波功能(小嘉唔係咩)


5.      無左個電動摺埋個側鏡功能


6.      無後波雷達


7.      但係個天窗包埋即係唔使俾$16,000!!!


大約就係有呢D唔同,至於其他引擎呀,皮座呀,音響冷氣,側鏡有LED燈等等,全部都有!!!


好喇!!咁個sales講完,佢就開估講個價錢出嚟,一聽,我地就覺得簡直impossible!!


個價錢仲平過BMW未加天窗,呢家有埋天窗,基本上同A3 sportback一樣最多架車返嚟改返條軚做17”咁大把!!!


我地當然立刻心動啦!!不過都仲有D理智再發問先知,原來呢架車專for今次車展,所以價錢真係超抵,來貨有50,D sales偷步通知D熟客,咁一傳十,十傳百,佢地已經收左好多單.


小嘉問佢有無得揀皮既顏色,sales哥哥話今批無,因為得黑同灰(呢個絕對no la),而如果訂貨一來唔知個價會變成點,二來可能要年尾先有,再問一下我地心儀既黑色原來得返2部咋!


所以我地就即刻落訂喇!!sales哥哥都講,其實星期六有無貨賣俾人都唔知喇!!因為佢自己都留左部俾佢個親戚(佢親戚原來都係上進既同行喎佢個行真係幾多人買Audi…當然啦!上進D同事唔係A5A4XP)


小嘉仲問個Sales哥哥有無咩送佢都笑笑口話呢個價錢,你仲想送D咩呀??哈哈哈!!咁又係不過佢都好好,佢話送埋後波雷達俾我地咁都好過無!


就係咁上進話佢又步入人生新一頁呢加儲左老婆仔,屋仔同埋車仔(仲有兩隻貓仔)…只差B仔就齊晒可以….繼續捱世界喇!!哈哈哈!!!


P.S.架車預計九月尾到港,等政府驗埋車同鈴鈴淋淋既手續,預計十月中至尾可以收車不過我地十月中唔係香港..所以應該一去完旅行返嚟就有新車用喇!!!!


因為未有架車真身,所以影住本Catalog講解吓~



呢本catalog....都好厚吓!


 



呢個係A3 sportback前面...我地買既attraction edition


就係無左下面兩個圓形既霧燈喇!


 



車尾箱都幾大呀!!!可以放到唔少野~


 



個車既外形係小嘉鍾意既...小嘉覺得BMW個車頭太長


 



就係呢個喇!!!睇過BMW同VW...最型最靚既天窗都係audi呢個


佢都係最吸引我之一~


 



係車入面...無論前座後座,都有天窗架!


暫時報告完畢...等第日收左車,再影D真身相先!!!不過...聽日小嘉同上進都會再去car show望吓架車既真身^^


1 則留言:

  1. AUDI....正呀....GOOD GOOD GOOD....好快就會有埋B仔嫁了...
    [版主回覆07/22/2011 16:17:00]係呀!!!真係幾靚仔...最無諗過係個價錢竟然咁抵.
    哈哈哈!!!我10月就開始努力儲埋個B仔...希望成功啦!!!!

    回覆刪除