2011/7/5

My Lovely Life ... car car compare 1


Kawai Life © car car dilemma I


上回提到,小嘉和上進都打算買架car car不過超爆搞笑,雖則我地呢家係度比較不同牌子和車款...上進話佢都要等歐遊回來,先至買車點解!!!?


因為


佢話旅行都去左兩個星期,咁返嚟先買就唔會浪費左呢兩個星期既insurance!!!!係咪啞晒呢!!


呢家講吓我地心目中的car car !!!


 


Mazda 3 Hatchback Bluepower


其實我地最初初想買既係Mazda 3 Hatchback既二手車,我地預既budget亦因為睇睇吓調高左50~100%!!!!(呢家我地預既budget夠買Mazda 3 Hatchback Blue power既新車我地好窮喇!!!)


不過連日得閒無聊係咁易問問大部份對車有一般或深入了解既人士,佢地一聽到Mazda呢個名就即刻晒手擰頭,話唔好不過,上進都話聽聞Mazda既新車已經大大改進,不過朋友/親友們都話買得車就買靚少少,同埋怕第日要放出去個價都差D…所以…give up lu

:igiveup:


 



上進睇中佢係因為.....佢個外型幾型仔咁囉

:joyous:


 


 

沒有留言:

張貼留言