2011/7/12

My Lovely Handmade Soap ... 香草又掃貸@收貸日

Kawai Soap © Aroma Green Arrived


真係要讚讚香草,我咁趕咁少時間訂貨,但佢地真係可以安排到早早送到酒店!!good!!


D貨物已經順利由豬咪同阿四空運到港(我既$200大元就咁飛走左喇!!!)


睇吓D東東先



thx thx 嘉爸親運到小嘉家門哦!!!!


 



就係多呢幾條繩同埋埋個幾張膠紙...小嘉就俾豬咪同阿四要左$200大元!


 



始終覺得用香草既材料...感覺安全D!!!


 



呢個好似好多地方都可以運用...等我要用力咁試佢一試!!


 



今次呢支椰子油...唔會再出問題喇!!!!


 



酪梨油...我要用佢做好多皂皂...自用同送人呀!!!!!


 



生薑純露...無記錯係做用嚟洗頭皂...


 



上次因巧合而用左佢...真係超滋潤呀!!!!要再整過!!!


 



呢個係用呢做咩呢????


 



最左手邊係咩呢???唔記得...另外,買左牛奶同爽身粉味香精....因為有時沖涼真係想有少少香味...咁用2%以下,問題都不大既.


 



荷荷芭油我主要用嚟做SF...水解絲肽液...好似係做護髮用品個類...


 



榛果油...唔知會唔會好香呢??橙花花水...可以用嚟做保濕噴霧同埋...護髮水(無記錯)


 



紅棕櫚油...果然好紅呀!!!!


 



今次買左500g乳油木果脂(其實存貨仲有百幾g...)今次仲要買有機既!!因為打算D皂皂俾BB仔同媽媽用,所以買好D既!!!


 



另外買左一套組合...唔記得咩小麥護髮既東東....


 



份量預好晒...所以好簡單,只係整熱搞均入樽...咁就得喇!!!!


 



今次既敗家行動成員....唔好意思..張枱亂左少少....


 



當放返D野入櫃時...........


 



點解會有咁未用既東東架!!!!!!


 



擺到連下格都要用埋...好亂呀!!!


 


唔..俾上進睇呢幅相,諗住俾佢話我亂買...不過...佢竟然無喎!!


佢只係講一句:你真係玩晒佢咪得囉!!!


呢句先要命....我要好勤力先得喇!!!!


 


姊妹們,為我禱告呀!!我要係佢地未過期前用晒佢地呀!!!!!


o拿!!不過無論D作品成功失敗...你地都要硬啃一D架!!!!!!尤其是大緊肚個班呀!!我預左你地架!!!!!


2 則留言:

  1. 嘩...好勁呀...勁多料喎....努力努力呀...
     
    [版主回覆07/13/2011 10:37:00]係呀!!我會努力架!!!我都預左你一份架~
     

    回覆刪除
  2. 大眼妹13/7/11 23:22

    嘩﹗好多料呀 *0*
    [版主回覆07/14/2011 09:31:00]係呀!!買吓買吓就咁多...同埋呢個幾月都無整過,所以就塞爆個櫃喇

    回覆刪除