2011/7/18

My Silly B ... Stroller Comparison I

My Lovely Silly B @ Stroller


哈哈哈!!!


小嘉真係幾變態

:ghost:


因為已經係度睇同比較唔同stroller!


當然未至於去到現場推埋架車咁比較


但就真係比較緊唔同牌子同型號


係咁易睇過有三個牌子有興趣


分別係Quinny, Chicco & Peg Perego


係無實物既比較下


純網上資料上有呢個結果


 







































Quinny


Chicco


Peg Perego


Pros


- 型仔


- 因為佢個websiteD specifications 實在太唔user friendly,所以放棄無睇


- from birth


- 自動unfolding


- backrest declines 175


- 單身folding


- all wheels suspension


- forward / rearward


- front wheels swived


- all wheels suspension


- footboard > 20kg


- maxi cosi car seat


- peg perego car seat


Cons


- made in CHINA


- unknown


- heavy


 


 


- 用唔到maxi cosi


 


其實小嘉本來都幾鍾意quinny

:iloveit:


因為三角形車真係幾型


可惜上網見人話係made in China


睇仲個架Buzz 4 當有85


都要$47xx


感覺上真係好似無咁抵咁


始終係中國內地咩都可以發生


只要講得出,咩都做得到

:igiveup:


所以差唔多價錢


咁梗係唔揀made in China!


Peg Peregomade in Italy


不過就配唔到用maxi cosicar seat


但係Chicco真係無得睇係點


佢個網D資料太rough!


所以暫時心目中既理想牌子


….


PEG PEREGO!!!!

:handsome:


下集再嚟號比併!!!


4 則留言:

  1. 我同李公子買左Chicco的car seat啦,由0歲坐到4歲,專門店依家做緊特價$2698,義大利造,我訂左紫色,我放產假時先送貨,期待ing
    [版主回覆07/19/2011 09:09:00]到時記得post嚟睇喎!!
    如果我買peg perego既BB車,我會買返peg perego既car seat呀!因為佢可以直接"park"落部stroller度...我問同事,佢話初生用car seat做BB車都好,因為car seat包住成個B,有D似媽咪個肚裡面咁窄,佢地會有安全感D喎~

    回覆刪除
  2. 真係勁...bb 車你都研究埋~haha
    我期待你真係有左之後搵0既info 呀!!!
    [版主回覆07/19/2011 14:13:00]哈哈!!!!不過呢D都係theory嚟....未係好pratical咁現場試車
    我呢家努力搵緊chicco個website會唔會多D info,咁就可以比較得好D喇^^

    回覆刪除
  3. 但peg perego的car seat只可用到1歲,在hk賣的無可以用到四歲的款,我同老公覺得幾千蚊用得一年,之後又要買過,舊的又要搵地方安置(不過,你地上進宅就無呢個問題 ~~),所以就選左Chicco囉
    [版主回覆07/20/2011 10:37:00]係呀!peg perego係要分開買唔同年紀買架!!
    不過我要再認真咁比較吓car seat唔同牌子先得...因為peg perego係可以裝落架stroller度...不過我又改變左主意,嚟緊有可能買既BB車個套裝有埋bassinet...咁樣就可能唔使要個car seat裝係stroller度.
    其實我只係知maxi cosi呢個牌子多人讚,本來諗住買佢架!佢有個初生款係有消委會4.5粒星$1799(未計discount),叻一款9mths - 4yrs就4粒星$2390(未計discount),但佢地用唔同base,如果要同base就仲有另一款...不過個base都要二千幾....
    你呢家買既款既淨car seat定係連埋個base呀???係咪都可以用iso fix呢???我要再研究研究!

    回覆刪除
  4. car seat定係連埋個base呀???<--唔係一定會連埋架嗎 ?我地買的有連啊! 係咪都可以用iso fix?<---Iso fix係乜黎?
    [版主回覆07/20/2011 23:18:00]car seat未必有base連埋架...同埋有D個base係只用seat belt嚟固定.
    Chicco都有isofix既base,不過唔知你個係咪,同埋有時有D car seat係用唔到iso fix...maxi cosi 0-4yrs個car seat就用唔到喇~
    不過其實個base用belt都安全....美國既LATCH system,佢地既base都係用seat belt嚟固定^^

    回覆刪除