2011/7/8

My Lovely Life ... car car choice 3

260136Day 200-202-11)



Kawai Life © Car Car Dilemma III


呵呵~~~


小嘉和上進又有新主意喇!!


所以早早都話以我地既性格,真係未到最後一刻,都唔知會點選擇,話唔定最後搞到身水身汗,原來都係唔買

:anger:
.(不過今次應該會買既機會率好高吧??!)


今次又講返我地過去兩三既情況


思前想後,小嘉和上進都打算買左架car car,應該都係常用喇!因為都打算用佢嚟代步返工,而再加上,就算將來有幸真係買七人車,呢家car car應該都唔棄養”,因為係慳錢,慳油+環保情況下,隨時生左B之後,就只係得上進一個人用車所以細車就要留返嚟俾佢返工用喇

:good:
!


(一個人用七人車真係好似好浪費咁啦!!!)


 


因為上述理由,我地暫時係呢個moment如無改變的話,我地都打算買新車,起碼可以用佢十年八年嘛!!


BMW 118iA


不過我地唔打算買好貴既車,budget暫時最得小嘉心既係VW GolfGT(GTI新車買唔起喇

:money$$:
!!!),不過,前日上進同同事傾開,個同事就話我地既budgetBMW都有一架一樣係hatchback既入門版車,都好似好OK!


於是,呢兩日難得上進好積極咁不停睇雜誌同係網上搵資料,其實入門版既車唔會expect好正,不過BMW呢架,暫時無論雜誌同網上討論,都讚好喎!!!


 


咁我地自己既少少比較就係:


1.牌子:BMW win!!(我絕對相信上進睇中最大原因)


2.虛榮感:BMW win (呢個我都一樣相信係上進有興趣原因)


3.性能:集合D specification同網上意見,golf win


4.操控:gold win


5.外型:小嘉golf win,上進BMW win…所以打和


不過始終我地都未睇過車既真身,唔知結果係點,不過其中一個要考慮係內籠大唔大啦!!!


噚日上進先醒起,如果睇中左,訂部車隨時都要等個幾兩個月,所以呢排可能有時間都會去D車行望望,真係睇中就睇吓同事個老公個朋友買新車有咩discount同可唔可以”R”D禮物送

:handsome:


小嘉希望真係可以買的話,可以九月頭買啦!(更希望到時上進已經練返熟手車),因為小嘉搬office,個度搭唔到村巴放工小嘉唔想迫完中環線再迫西鐵然後又再喪等綠van!!main point上進就可以自己一個舒舒服服放工..我就唔知幾時先搖到返屋企啦

:dizzy:
!



BMW定Golf邊個靚D呢???


 



佢有non metalic black...唔知係咪磨沙黑呢...係就好lu~


 



最鍾意hatchback既patpat...好圓潤!


 



內部可以配唔同顏色...我鍾意呢個多D...


 



上進好似鍾意呢個多D...我覺得太淺色喇!!


沒有留言:

張貼留言