2011/7/13

My Lovley Life ... 收到好好好靚手作仔@12.07.2011

Kawai Life © Jobe’s Gift


好好好好開心呀!!

:excited:


噚日係公司收到一個大大surprise!!!


就係呢個超級無敵靚靚口金喇!!!!

:iloveit:



個packing bag好靚...好有外國小鄉村Feel呀~


 



好好好靚呀!!!!

:lover:


 



咩角度都咁靚呀!!!!


 



裡面塊布仲唔一樣添...


 



因為呢家少用硬幣,最最緊要係...唔想俾D硬幣整污糟個口金...所以用嚟裝鎖匙...咁就可以日日見到佢又唔怕整污糟啦~


 


好好好鍾意呀!!!搞到小嘉都心思思想整吓不過呢家真係好多野等住整.C突然諗起我既十字繡放左一邊好好好耐添….


真係想快DD濶太生活無錯,我既濶太生活定義係由朝到晚都可以任我做鍾意做既手作仔喇!


最後梗係要勁多謝Jobe啦!!!我好鍾意呀

:kissyou:


2 則留言:

  1. 呵呵..我送個口金比你, 咪就係順道提醒你 ..... 十字繡放左一邊好好好耐囉...WAKAKA.
    仲唔快啲手做...
    我都想過濶太生活呀, 同你一樣, 濶太生活係日日都做自己想做的嘢呀...超多嘢做呀. 
    喂, 你影呢幾張相, 影到個口金好靚呀.  尤其係第二張我, 我好LIKE呀. 謝謝您呀, 影到個口金咁靚.  你LIKE就好了, 下次睇吓幾時又比驚喜你啦.
     
    [版主回覆07/13/2011 12:41:00]哈哈!!原來你個用意係咁..不過你真係成功左
    我呢家仲織緊條頸巾,織完就會再繡架!!!我會努架!!!!!!!
    哈哈!!我噚晚專登扒晒係床,再用床頭燈整D柔和光線咁影架!!
    不過個口金本身都好靚,我show俾我奶奶睇,佢都話好靚呀
    嘩!!搞到我好期待下次既驚喜添~~~~咁我都要努力整靚D手工皂,一齊加油喇!!!

    回覆刪除
  2. 吓,剩係放到鎖匙...^^
    [版主回覆07/13/2011 15:50:00]可以放到其他野架!
    不過我諗住只係放鎖匙,咁又可以日日用得嚟無咁易污糟...放其他野,我成日拎嚟拎去,咁好想俾我搞污糟

    回覆刪除