2011/11/11

My Lovely Travel ... 終於去到雅典機場喇@20.10.2011

My Lovely Travel @ Europe Day 5 – Athens to Rome


 


Date: 20.10.2011 (Thur)


Venue: Athens


逃難記既最後少少一部份


係之前個晚因為實在太驚險


所以個晚沖完涼


小嘉C都要著定第二日既衫


因為驚有咩事要走佬都方便


 


到夜晚電話響起


!!!一聽到酒店電話響就好驚


感恩原來係夜更酒店阿叔打嚟


猛話taxi strike 不過都幫我地搵到的士


不過要貴D…


咁都無法我地逃走要緊


 


之前問過個manager佢話的士去機場


大約€35-45左右啦!!


Hotel阿叔問我地要唔要morning call


我地話唔要喇!!!


 


呢一晚小嘉唔知點解又瞓得超淋喎


到左20/10…感恩!!!


終於等到可以離開雅典喇!!!!!


 


刷完形作最後執拾


點知hotel阿叔又打嚟問我地起身未


唔明點解佢咁緊張…OKOK,我地幾分鐘之後就落樓喇!!!


 


去到酒店門口!!?無的士喎???


Hotel阿叔帶我地過對面馬路


個度有架私家車!!原來我地坐私家車


Hotel阿叔話taxi罷工所以無的士


佢幫我地搵到呢架車去機車


!!感恩有酒店幫忙如果唔係有機都搭唔到呀!!!!


 


上車問清楚價錢…OMG!!€50!!!


但係咁既情況,佢都唔算太獅子開大口啦!!!


 


係車上面仲有另一個男人


我地係個town度左兜右兜


原來個司機送埋個FD返屋企先…O左嘴


係雅典市其實都有少少塞車


司機叔叔話全部公共交通工具都罷工


所以咪成街都私家車囉


 


其實一路上都驚驚地


一來唔知司機係咪好人


二來行既路又同之前既唔同


三來好驚佢唔識路


不過行行吓見佢行返去有高速公路


仲見到有機場標誌既路牌


咁都安心D


 


但係突然差唔多到收費站(高速公路個D)


佢就同我地講要俾錢先


我地唔明佢意思….


再行多10分鐘左右


其實已經見到機場但司機無啦啦駛近一個避車位


佢問我地攞錢….咁小嘉都照俾左個€50


 


之後佢就送我地去arrival hall


我地話要去departure


原來…departure有好多的士同巴士停左係度


佢先收錢同送我地去arrival hall係要避左個D


可能如果個D人發現佢咁賺錢會打佢


 


我地行返去departure hall入口


真係見到有D的士司機係到傾偈


佢地見到小嘉同上進兩個外國人拉住行李


都用少少奇怪眼神望住….


 


唔理咁多快步走入departure hall


入到去…easyjet未開counter(未夠鐘)


有少少驚不過見其他airlilneD都開左


大不了我地留係機場等到有機….


 


過左10mins左右…easyjet有人喇!!


即刻check in…拎埋boarding pass


感覺實在好多呀!!!


係機場賣左個pizza當早餐


之係就入禁區…thx god!!終於真係離開呢個咁亂既地方喇!!!


1 則留言:

  1. 好彩個司機唔係壞人咋, 如果唔係見到多個男人...都會好驚佢係同黨打劫呢~
    [版主回覆11/14/2011 09:57:48]係呀!!所以我初初一路坐一路驚...不過雖然驚,但都估應該無事,因為係hotel call既車,咁間hotel既老闆人好好,都信得過既.

    回覆刪除