2011/11/10

My Lovely Travel ... 雅典逃難記III@19.10.2011

My Lovely Travel @ Europe Day 5 – Athens V


 


Date: 19.10.2011 (Wed)


Venue: Athens


小嘉同上進,仲有餐廳其他既人


都無咩可以做到


繼續索住催淚氣咁等


突然....


 


餐廳老問,侍應都緊張起嚟


仲叫我地向地庫走


小嘉同上進都唔知咩事


只有超跟住做


 


落到去,其實係類似廚房既地方


(但應該係extra既廚房)


(因為個度係無任何煮食既工具)


落到去,無論老闆定係侍應


個個都叫我地用much much water洗臉


(其實佢地好好人)


 


過一陣呢個類似廚房既開都閂埋


上進呢刻開始識驚


因為好擔心無出路可以走


小嘉又捉住Romania侍應姐姐問咩事


佢話因為上面既催淚氣太勁


所以要落嚟避開


亦因為咁,佢地不停要我地洗面


 


係呢個時候,中國夫婦都開始有D驚喇


小嘉當然都非常驚


仲記得個時咩都唔知只係識得不停背主禱文同祈禱


感恩,心裡面都有一份平安


所以相對無咁驚喇


 


過左一陣


突然其他逗留係地面既男侍應全部落晒嚟


所有人都好似好緊張咁


佢地再無講英文不停用希臘話溝通


然後又要我地再行入D


去左一個類似冷藏庫既地方


個吓真係有D唔知咩事


又叫到有成六七個男侍應


係咁踢一幅木板牆


 


每個人個樣都好緊張


係呢個時候


基本上無人再理我地一班食客/遊客


係左搵右搵終於見到個Romania侍應


不停問佢發生咩事


當時好亂印象佢講,隔離間舖都係老闆


呢家係個度走


總之佢強調一定帶我地出去


1 則留言:

  1. 你講到好似拍梗戲咁呀....我都戥你緊張... 真係一個"難忘"經歷!
    [版主回覆11/11/2011 08:45:05]真係勁似睇戲咁....所以呢個國家一日唔搞掂D經濟,一日都唔會再去.
    但係...個度D人太懶喇!見佢地成日都好似游游閒咁...明明欠其他咁多錢,但都唔會話諗辦法去做D野,反而係到搞事,想要繼續過D懶人生活,都幾衰>~<

    回覆刪除