2011/11/3

My Lovely Travel ... Day 1 Arrive Athens @ 15.10.2011

My Lovely Travel @ Europe Day 1 – Athens I


 


Date: Day 1 15.10.2011 (Sat)


Venue: Athens


轉機加坐機,用左成十幾廿個鐘,終於嚟到雅典(Athens)!!!!!


首先俾吓分個機場


 


Athens International Airport ★★★☆☆


其實想俾2粒半星不過係word搵唔到半粒!!!


個機場唔太大,眼見亦唔係太多航班


不過我地去到都要搵巴士係停機坪到接返去gate=.=


去過歐洲都知佢地做野有幾快….只係咁等吓佢巴士嚟,再等吓上車,再等吓開車咁就差唔多用左我地半個鐘!!!!


 


好喇!!去到Immigration,咁橋有另一班機都嚟,但係佢地竟然只開2條通道咁都算,佢仲要其中一條係只for EU Countries!!!!!!!


於是,我地成班由Dubai嚟既,差唔多全部唔係EU,唯有迫埋同一條channel….咁都算!!但係個staff做得超慢!!佢個樣係擺明是是但但得嚟又唔快手腳喎!!!!!


你話係D較奇怪國家就揭耐D睇清楚,但係佢係唔係都慢慢揭,又唔問問題,等足幾分鐘先蓋個印!!!!


 


終於,隔離做EU既清晒,小嘉同上進最後就過左佢個邊做….!!呢個staff就係做野喇!!快好多….D排我地前面但係跟住個慢staff,我地走得都未輪到佢過關囉=.=”


 


Athens Information Counter ★★★★☆


拎左行李出到去,因為唔太清楚點搭metro,機場指示唔係非常清楚(其實有directory,不過佢指D唔指D)


於是,小嘉同上進返轉頭問information counter,個姐姐好nice同埋D英文好好,我地話佢知搭metro佢仲話嚟緊一班2分鐘就開,我地應該趕唔切,所以可以慢慢行過去等下一班,下一班係半個鐘後.


 


!!!因為小嘉懶醒著左條短褲….係雅典等metro時凍到哎!!!

去到metro,就係驚險之旅既開始>~<

1 則留言:

  1. 貓小玲3/11/11 12:30

    好快手喎!! 繼續努力寫你既驚險之旅呀! 你地係咪中午去到雅典呀? 10月中已經好凍呀?
    [版主回覆11/03/2011 12:31:52]我既性格係一定要打鐵襯熱...如果唔係就會石沉大海架!!!!
    我地下午2點幾到雅典機場...個日都真係好痛,D風又大...不過主要係無咩太陽,所以就再凍D.

    回覆刪除