2011/11/8

My Lovely Travel .... 走路記-Santorini@18.10.2011

My Lovely Travel @ Europe Day 4 – Escape from Santorini II


 


Date: 18.10.2011 (Tue)


Venue: Santorini


去到travel officestaff認得我


第一句就同小嘉講:please, don’t cry…


小嘉一聽仲唔即刻澎澎聲咁喊咩!!!!!


 


staff好無奈咁話


船公司既strike要廷長


本來18日完既廷長度同飛機一樣


要到21日先回復正常!!!


 


小嘉聽到仲喊得勁!!!


!!!!我地已經轉左Easyjet21日飛羅馬


如果呢度21日先可以返雅典


咁最快都要22日先去到羅馬!!!


 


而我地22日係米蘭住


23日要搭火車去瑞士


咁我成個歐遊行程都有問題


 


個刻真係好驚又好嬲


點解呢個國家D人咁


佢地唔俾船開又唔俾飛機飛


咁佢即係禁固我地呢班外國人


 


上進問有無其他方法可以離開santorini


staff話無不過俾左個電話


話係Santorinihead travel office


睇吓有咩幫到手


 


拎返小嘉原先已俾既船飛錢


小嘉同上進急速返hotel打電話


小嘉當時咩都唔識做


只係識得祈禱原天父安排我地可以離開


可以順利回到雅典


咁樣只要一有飛機的話


我地就可以離開如果繼續留係島上面


點都要一程飛機/船先可以離開呢個國家


 


感恩天父聽禱告


Head travel office竟然話


有一班船係六點鐘會去另一個K字頭既島


(唔記得個島叫咩名)


然後就會有一班飛機去雅典


 


開船時間係下午六點


當時大約係下午三點於是立刻打包行李


叫埋hotelstaff幫忙book taxi

即刻落返Fira搵間travel office

沒有留言:

張貼留言