2011/11/3

My Lovely Travel ... Day 1 Athens 差D俾人偷走晒D野!!!!

My Lovely Travel @ Europe Day 1 – Athens II


 


Date: Day 1 15.10.2011 (Sat)


Venue: Athens Metro - Sindagma


問左information 姐姐,我地順利咁去到metro station買左airport express去憲法廣場站.


 


因為剛走左班車無耐,所以我地落到月台都要等15 -20m ins左右,因為個station係露天,個日又大風又無咩太陽,凍到小嘉簡直傻左!!!!!



真係凍到傻左,不停係個背囊搵到咩衫都著上身=.="

Athens Airport Express / metro ★☆☆☆☆


無錯,無睇錯…airport express (連埋成個metro)我都只係俾一粒星!!!!


 


首去到個月台指示好唔清楚呀!!佢有兩邊月台,一邊係去雅典鄉郊地方,另一邊就係小嘉搭既airport express.但係落到個月台,完全無directory話邊邊係去airport express.


我地等左無耐見有班車嚟,不過因為距離我地班車仲有15mins左右,所以估計係去鄉郊,等到差唔多,終於有車嚟,但係車身都無寫明去邊喎!!!!


最後上到車走去問當地人係咪小嘉同上進想搭既line,confirm!!!!


 


初初諗住,airport express都要成€8一個人,我諗都塵該唔多站,同埋人應該唔會太多點知大錯突錯,去到中間D站已經超多人,雖然小嘉有位坐,但都不停睇住放係行李架既luggages,驚俾人順手牽羊!!!



 



 幅相比較暗....原先既metro裡面係無咩人,小嘉仲有閒情逸置去影吓相!

1st 驚險事故


其實去到某個站,有一班人入車,因為人太多,小嘉其實望唔到個樣,但係唔知點解離遠見到一條裙腳,我望到佢條裙就覺得呢個人好怪(可能佢條裙係個D傳統款感覺有D邪邪地),但都無理到.


到左Sindagma個站,上進首先起身拎行理,佢一起身,就有個男人係咁迫去坐個位度….我望住佢心諗:佢有無咁急呀???


接住,小嘉先起身,揹返個backpack,諗住幫手上進拎啦!!!!點知企係度無一陣突然覺得好迫係超爆迫迫到個情況係小嘉兩隻手臂係有痛既感覺!!!!


超級感謝主!!!!!!!小嘉突然諗起中學老師既經歷(證明上堂有聽書!!!!),老師佢個時係意大利搭metro,又係無啦啦好迫,但明明架車係無咩人,接住老師既老公大叫,原來佢俾D人圍住,開緊佢個袋好在裡面無貴重野咋!!


小嘉諗起呢件事,心知不妙,最不妙係我因為諗住無咁誇,passport同有D錢係個背包度!!!!!!


於是我即刻扮跌一跌,fingbackpack係返側面,然後我竟然見到背囊入面有類似手指郁動緊,於是我力fing個背囊去前面,原來隻手真係個著怪裙女人架!!!!!!!!!


因為我同上進中間有個男人隔住….呢個男就係搶坐上進個位既人!!!我絕對相信佢地係同一夥人,上進大聲問我咩事,我話好姇侑人摷我袋…..感恩,真係好感謝天父,打開個袋望,裡面所有東東都齊,無唔見野!!!!!


 


由個一刻起,我就覺得雅典唔係太安全,尤其是metro,裡面太多人,D人個個都怪怪地咁!!!!所以除左呢程外,小嘉同上進無再坐過雅典既metro!!!!!


2 則留言:

  1. 貓小玲3/11/11 15:00

    我同你既遭遇差唔多呀!!!! 又係先先俾我發現一個衣著較突出既人, 跟住又係喺一個明明冇咩人既站都係咁迫迫迫...第一次唔成功, 第二次又遇返佢地... 我老公都差d俾佢偷野...好彩大家都提高警覺, 冇損失咋~~~ 不過我地之後都照樣搭地鐵, d袋永遠用雙手攬住囉...
    [版主回覆11/03/2011 15:05:10]嘩!!!原來個度D賊人咁狼C架!!!!
    我地就唔敢再搭地鐵...因為我地去既地方都主要行到去...而要搭車都係去機場,我地反而搭巴士,仲安全好多.

    回覆刪除
  2. 文大小姐7/11/11 12:20

    真係幾危險wor! @@ 好彩你哋醒目咋! 我覺得佢哋會專揀唐人下手, 博佢哋言語不通同埋細粒d 吖嘛, 真係要好小心!
    [版主回覆11/07/2011 12:37:05]其實去完旅行,發現歐洲並唔係想像中咁正...不過可惜日本又搞成咁,始終好似東南亞好玩D~

    回覆刪除