2011/11/9

My Lovely Travel ...雅典逃難記I@19.10.2011

My Lovely Travel @ Europe Day 5 – Athens III


 


Date: 19.10.2011 (Wed)


Venue: Athens


對小嘉嚟講


恐怖既經歷要開始喇!!!!


其實上進對之前既罷工同走佬都唔太驚


但係經過呢一晚,上進都話有D怕怕


 


事發係咁可能會好長篇大論


mixed grilled meat嚟左後


小嘉始終無咩胃口但係都努力食返多D


(我同珍妮skype,佢都話我瘦左嚇到瘦>~<)


我地係坐窗邊位既一路食都望吓街外情況


食左無幾啖,突然…D窗都落晒鐘閘


隻隻窗都落晒,只係淨返門口無落


小嘉當堂個心好驚


咩事呢????仲咩要落閘


腦海既畫面係外國D超級市場俾人搶掠


所以要落既D鐘閘


 


上進見我驚到面都青埋


即刻走去問侍應咩事


佢地話無事無事,


佢地話:some strikers are fighting


如果係strikers自己內裡打交都無咁驚


因為可能飲醉酒


但係小嘉忍唔住問清楚係同咩人打


點知佢地答:poice!!!!


!!!!!?咁唔係fighting!!係有衝突啦!!!


 


小嘉越坐越驚,忍唔住喊左出嚟


D侍應見我咁驚即刻走嚟安慰


佢地話無事既無事既,已經唔係第一次


佢地成日都咁,過一陣就無事架喇!!!!


佢地又係咁攞礦泉水同紙巾俾我


咁我都claim down返無再喊


不過真係仲驚緊


 


當其時,餐廳既客人有小嘉同上進,三個希臘人同埋一對新婚中國夫婦


D希臘食客都安慰小嘉


話呢度成日都咁,唔使緊張


 


最感恩係天父安排左一個好好好好既女侍應


個女侍應走嚟小嘉身邊講


佢係Romania嚟既佢都唔係希臘人


佢都話過度嚟做野無耐就不停遇到呢D


佢都話好無奈,不過叫我唔使驚


因為佢都係外地嚟既人


有咩事,佢一定會帶住我地既


 


而個對中國夫婦


好似對外面世界隔絕左


繼續食大餐係等到佢地食飽飽


望過嚟,見到D侍應同客人係晒小嘉身邊


先走過嚟問咩事


(個時,小嘉真係唔知要羨慕佢地臨危不亂,定係擔心佢地既意識不足=.=)


 


對中國新婚夫婦知道個情況


仲安慰小嘉唔使擔心


佢地話D遊行好和平佢地下午仲join左入去影相添


而討論過程中,佢地知對小嘉同上進過一日就飛走


新婚妻子就話佢有D希臘朋友講


機場唔開,應該無飛機走


!!!個吓更加嚇到小嘉傻


小嘉話佢知係航空公司話得….而且下午4點幾check無問題


佢聽到話咁可能開返都唔定


而佢地就係今日第一日到雅典


 


小嘉,上進同埋其他人都一路係度等


曾經問侍應可唔可以離開


但係個個侍應同老闆都話唔好


因為唔出面情況係點


留係餐廳最安全


因為D人入唔到嚟


同埋落左閘所以會安全….

咁繼續等希望D示威人士快Dpoice驅散啦

沒有留言:

張貼留言