2011/11/3

My Lovely Travel ... Day 1 Athens 逛逛遊@15.10.2011

My Lovely Travel @ Europe Day 1 – Athens III


 


終於安全離開metro,我地出到憲法廣場,


個廣場當時都有活動搞緊,有人唱歌叫吓,不過我地無理,


最首要當然即刻去搵返間hotel出嚟啦!!!


 


因為初到貴境,小嘉同上進都用左十幾廿分鐘先搵到間酒店


之後識路,我地5分鐘左右可以行到去憲法廣場


 


我地住既係Kimon hotel,因為之後仲會住,


所以之後先俾分數啦!!!!


我地check in 左之後,因為無lift =.=”


好努力咁托左兩件行李上一樓


間房比想像中細D…不過只係要€56,所以差唔多喇(慳家的小嘉)


 


於完行李,抖左一陣


小嘉同上進就出去行吓喇!!!!


因為當時都已經4點幾,所以我地主要係D景點外面睇吓


打算去完Santorini後再入場睇.





憲法廣場...時間夾唔到,睇唔到換班儀式~


之後去左睇呢個凱旋門...
睇到佢真係有D感觸....曾經希臘係一個好興盛既國家
佢地既文化影響好深遠....可惜呢家搞成咁>.<"


希臘果然係盛產橄欖
香港就通街都係洋紫荊,佢地就全部係橄欖樹
其實D樹型幾靚...有諗過係香港種返棵.....


遠距離探視宙斯神殿....
我諗如果行近去睇,真係會幾壯觀!!!


雅典同Santorini周街都好易見到貓咪...
每次見到佢地,我就好掛住屋企既貓貓喇!!!


我地搵左一陣都未搵到個Olympic Stadium


後尾見到有一個似似地,不過唔firm


見佢有D細又舊都唔知係咪


所以相都無影就走人=.=”


 


當日條街唔太多人


可能係淡季卦??


但回程既時候,就撞到遊行人士


其實可能佢地keep住有呢D示威遊行


不過佢地都好和平咁,只係叫吓口號


絕對唔會騷搔行人或旅客


所以係雅典周圍都會見到有D警察係度


小嘉見到佢地有D安心又有D擔心


擔心係….呢度有無問題架???


無問題,應該唔使三五七步就有兩三個警察??!

不過都理唔到咁多,最緊要睇情況應變啦~

沒有留言:

張貼留言