2011/11/28

My Lovely Travel .... 真係無樣準時@rome...21.10.2011

My Lovely Travel @ Europe Day 7 – Vatican II


 


Date: 21.10.2011 (Sat)


Venue: Rome


終於可以離開呢個大閘門喇!!!


 
呢D酒店...根本就係好少少既重慶大廈...遲D再講~


 


離開酒店,小嘉同上進就急步去metro


因為要係10:30前去到搭shuttle bus


小嘉同上進要先到鬥獸場站


然後再行/搭的士(睇情況)


點知!!!!!去到鬥獸場站原來成個月台都俾大雨沖爛晒!!!


所以metro唔停站救命呀!!咩事呀!!


去到下一個站於是問metro station內既人


我地應該向咩方向搭的士會去到個目的地


 


佢地都好好猛話唔使搭的士


只要搭3號巴士5分鐘就到


一出metro就見到對面馬路有3號巴士


於是係咁追終於上到車


不過….


C!!!!原來搭左反方向=.=”


我地返左去鬥獸場站


因為時間得返15mins左右


所以即刻搭的士….


 


幾經辛苦去到個目的地


因為sheraton係無站牌既


於是問附近既café…佢話因為整緊路


個站去左前面(大約2~ 300m )既巴士站


 


去到個巴士站,都差唔多10:30…但係唔似有shuttle


於是問個路人佢又話個站係返café個度附近


於是同上進又拖住行李飛跑!!!


結果….我地搵極都搵唔到個站


真係好唔掂!!!


 


話晒咁大間酒店…shuttle bus個站無站牌


改左站又無通知(小嘉係網上面再三confirmlocation!!!)


再加埋豬咪架機原來10:30已經落左


10:45已經返到酒店….


無辦法於是唯有即刻打俾豬咪佢等我地


我地飛的士去酒店


 


結果………..


去到酒店發現…..


原來佢地shuttle bus根本亂嚟原來遲晒大到


如果我地係個巴士站再等左15~ 20m ins的話


咁我地會搭到囉


呢個國家真係好無時間觀念=.=”


沒有留言:

張貼留言