2011/4/18

My Lovely Cats ... 兩隻衰仔逃家記@17.04.2011

兩隻衰仔….


首先要講吓個地理環境….


Bili bala瞓既房(其實名義上係俾宇爸宇媽的當然,他們沒有住進來啦!!!),這間房的窗是向西的,而毗鄰這間房窗也是向西的,就是我們家的open kitchen!!


話說上星期,小嘉打開了房間的窗一點點,好樣空氣流通,然後關好房門出了街(上進在家的)…,當我回家時竟發現bala好像一樽老佛爺坐在客廳地上!!!!


心知不妙,立即沖入房,叫極望極都唔見bili…而枱頭一看眼都突埋點解個窗開大晒架!!(係大到人都可以損得入….


而與此同時,bili施施然由屋外跳返入屋,當佢見到我既時候大家都有點愕然.


最後結論係房間的窗給P弟的女兒拉開(可惡!!!),bala就由房的窗跳出外面,再由open kitchen的廳跳返入屋…O晒嘴.


從此以後,佢兩集衰仔就成日想出街喇!!!


而噚日,因為打開左open kitchen的窗等空氣流通D,兩隻衰仔就不停扮晒野,係個窗前徘徊….終於,bili係第一隻跳左出街,於是我一發現,就閂埋窗,佢以為可以係返間房入嚟,於是走返去間房既位置….點知,佢到發現窗無開到就係窗外面望住找慘叫我鬧左佢幾句先俾佢入返嚟!


接住到過多一陣佢兩隻衰野竟然一隻向左走一隻向右走我即刻抱返bili入屋隻衰bala就走左出去,今次我出埋花園睇佢點佢見我係出面就知衰即刻左衝右撞,撞嚟撞去D窗都閂晒等我抱返起佢,帶佢行返正門,佢就知驚喇!佢見到上進既狗乸仔,就更加驚我睇佢下次仲夠唔夠膽出街…(實會再出啦!!!!)


睇嚟….D整好個花園,都要買返條貓帶,俾佢地某一個程度可以出吓花園晒太陽



首先...扮晒野咁係窗前左望左望....


 



bala望得超專心....好想出去咁...


 



bala:逃走路線點設計好呢...


 



bala:走個邊都唔錯喎....


1 則留言:

  1. 咁都比你影到佢喎....你影得好靚呀....
    [版主回覆04/21/2011 09:22:00]哈哈!黑色個隻先難影D,啡色呢隻,佢睬你到傻,你有你影,佢有佢繼續望外面既逃走路線.不過,佢地兩隻都算乖,如果我見到佢地企係窗前面,咁我喝住佢,佢地都唔會跳出去(換轉我媽咪個D,晨早走人lu),所以我影緊佢地時,佢地都無話走出去....佢地兩隻係等我唔留意時,先跳出街啦!

    回覆刪除