2011/4/26

My Lovely Life ... Scholars House Warming @ 24.04.2011

雖然我們家還未正式完工,house warming都陸續進行喇!!!


星期日就到Scholars,十二樓既樓兄弟嚟Re-U…見親佢地都係笑足成日,尤其是有麒哥係度,笑聲真係不絕呀!!!!


首先係下午,fei就送了一大盆超爆無敵勁靚既生果盆嚟!!真係估唔到生果可以整到咁靚^^


接住其他人都係黃昏至夜晚嚟!!不過佢地又發揮激C人能力,明明係BBQ,但係佢地班哥哥仔,一時又話係咪用低溫炭,一時又話燒極唔熟(其實係掛住傾,邊有理由兩條腸仔,我都燒左四轉野都仲係生都爆哎!!!),於是….竟然拎左D丸走去開左個電磁爐嚟烚激到上進紥紥跳!!!


亦因為咁樣,所以食淨超多扒(雖然佢地後尾有係咁易燒左D….),於是噚日又再BBQ…小嘉呢家勁爆瘡呀!!!!!



阿fei送的生果藍...超爆靚呀!!!個花盆...最後又係俾上進拎左用嚟插佢造既花球=.="


 



菠蘿做既花花...超好味!!!


 



小嘉努力包既食物...燒剩一大堆~


 



bili....襯D朋友仔未嚟,放佢地出嚟巡視吓咁啦!!!


 


 



BBQ完,食返一大盆凍冰冰既生菓....真好呀!!!!


 



滿滿一大盆....又甜又冰凍^^


 



俾返個balloon去影相先!!!!


 



D堤子一串串咁...超kawaii呢!!!


 



D生菓係插到密實實咁....所以最後都食淨十串八串!!!


 


能跟朋友仔相聚...真係勁開心呀!!!!!!!


遲D到小嘉約返班十一樓小妖先得~


4 則留言:

  1. 劉比蒂27/4/11 09:02

    你會在自己家煮飯架 ?????? 唔係過隔離食咩 ?????
    [版主回覆04/27/2011 09:07:00]係呀!!!我過隔離食...所以無煮過飯呀!
    只不過星期日有D大學師兄/弟嚟屋企gathering BBQ...所以有野食咁囉^^

    回覆刪除
  2. 個生果真係靚爆呀...好特別呀...我未見過呀...
    仲有...個KITCHEN好正呀...希望我有機會有個咁大的KITCHEN呀.><
    [版主回覆04/28/2011 09:30:00]係呀!!!真係靚爆呀!!!不過唔平呀!!我上網睇,要成七百幾蚊呀!!!
    間野個名叫eddie arrangement,如果有機會真係要送禮俾人,或者先同人夾錢送...哈哈!!一定要同人夾錢,唔係真係好肉赤
    我個廚房....擺明係幅相度只見到一個亂字啦!!!不過我覺得好似我屋企咁open kitchen既kitchen,如果好似你咁成日煮野佷,真係要超級保持乾淨...有時有幾滴水係地下都覺得要即刻抹返乾咁.

    回覆刪除
  3. 其實OPEN KITCHAN真係好正, 不過真係唔啱我用, 我呢半年, 講真巳經唔會炸嘢, 你都見我都係煮啲家常菜啫..但都唔知點解都係好多油煙嫁, 而家新居, 我哋煮完, 老公一定要晚晚係咁易都要抹吓個廚房呀, 例如: WALL呀,  WINDOW呀, 爐頭呀, 等等...唔係勁痴立立呀...
    最近我哋整吓個廚房, 順手大清潔, 嘩..你都咪話呀, 啲架呀, 真係痴立立嫁...而家抹咗, 就爽哂囉...
    所以我心諗, 第日一定唔可以用OPEN KITCHEN啦...><
    [版主回覆04/28/2011 14:35:00]會唔會係個抽油煙機抽得唔夠勁呀??
    不過我真係無咩試過煮野,都未試過部機既實力,第日試吓先~

    回覆刪除
  4. 菲比小妹1/5/11 22:16

    wow~~~個果籃勁正呀!
    [版主回覆05/01/2011 23:45:00]係呀係呀!!!超正呀!!!!

    回覆刪除