2011/4/26

My Lovley Handmade Soap ... 失敗皂作@23&24.04.2011

C小嘉!!!


星期五那天打了一窩薑汁皂,當鹼液落在油裡時,不用五分鐘已經trace!!啞晒!!


小嘉心諗,唔到D薑汁會令trace得超快但也不是這個樣子吧???


就是這樣這窩皂超醜,尤其是用薑蓉做了分層,皂液太杰,攪到均勻時已充滿空氣當小嘉脫模時,個樣簡直慘不忍睹.


到了星期六,yarei同子子都嚟我屋企,於是一齊整一窩草莓乳酪皂,點知!!同樣情況又再出現小嘉勁唔開心呀!!!!!


究竟係發生咩樹!!!!!


第一個可能性,係我新用既橄欖油但係呢個牌子,我見台灣好多人用,而且價錢都唔係特別平,應該OK!


第二個可能性,係我用既未精製椰子油,佢有陣怪怪味,但之前用左佢少少嚟做甜杏橄欖皂(因為係香草買個瓶剛好唔夠,所以溝左少少呢隻油),個之用左我超多時間trace,但知道係因為用左純一既橄欖油先難trace;


第三個可能性,係溫度/天氣但個日係室內都唔太熱哎而油同鹼液溫到都係維持係35 -40C!!


於是小嘉上網係咁搵資料最後結論係極有可能係D未精製椰子油出樹!!!!!!


~小嘉仲諗住未精製既營養好D,但係話可能裡面其他物質雜質較多,所以令到極速皂化雖然兩窩皂都有D醜醜但係應該都用得但可能要快D用完佢,可能會較快酸敗>~<


小嘉決定下次都係買返D精製椰子油喇!!!!!五月尾豬mei可能去台灣,就叫佢幫我托香草D材料返香港啦!



買左舊薑....



之前買左kenwood既攪拌機...果然very good!唔使幾分鐘就整好薑汁喇!!!


 



等第日試吓整薑汁撞奶先!!!


 



左手邊起,有蔗糖水,薑蓉同薑粉開既水....


 



打好既薑汁,用煲湯既袋入住,大力係咁搾....淨低既薑蓉用嚟做分層!


 



薑汁溶NaOH...又幾香...有D似橙味!!!


 



次次D NaOH都貼到成條玻璃棒都係=.="


 



攪喇....一落鹼液...就見到...開始trace ... 超啞...


 



淨低既老薑...今次洗乾淨再晾乾水先浸....比較吓前個瓶有咩唔同先!


2 則留言:

  1. 唔好灰心呀....攞咗一次經驗, 下次一定成功呀...
    我做手作咪一樣...有時縫哂, 先發現...吓...縫錯咗..OH....浪費哂我的心機, 時間, 材料..><. 不過都係一個好好的經驗 ..唔錯, 又點知會有問題, 下次咪會得心應手囉..係咪...
    努力呀..等緊你啲新皂呀..
    [版主回覆04/28/2011 09:21:00]係呀!!!!呢兩窩皂有無問題都未知...要等佢成熟左試用吓咁,不過起碼我知某樣材料有咁既效果,咁我下次就唔會再用啦!!
    我有兩款皂俾你用呀!不過唔記得左你個地址,你再Send俾我啦!!!

    回覆刪除
  2. 我呀, 好多次..唔係...應該係次次先啱...
    一縫新手作, 必定係會有攪笑嘢, 必定會縫錯嫁喎...
    真係笨到無人有呀...
    我SD咗去你MAIL到呀..謝謝.
    [版主回覆04/28/2011 14:33:00]OK!!我dispatch俾你^^
    我且你都一樣,次次仲有D大頭蝦野,不過好在大多數唔會點影響D手作仔,最多係浪費自己時間咁.

    回覆刪除