2011/4/4

My Lovely Home ... 又再睇樹喇@02.04.2011

這個星期六,又到了頌英園看樹了!哈哈!!看了很多次,但還是未定案=.=


這次去,是因為我們想訂的宮粉洋蹄甲到了,而因為老闆有事外出,所以是老闆的哥哥招咪我們.去到看見了那兩棵宮粉洋蹄甲嚇了一跳,怎麼樹枝都剪了!!!


不過,老闆哥哥解釋,原來樹木運到香港時,如果不剪掉一些樹枝,那麼樹就很易死掉囉!



不過,老闆哥哥話,佢過多一兩個星期就會出返D新芽架喇!!!


當傾談中,老闆哥哥知道我們想種宮粉洋蹄甲其中的一個原因,是因為開花時很漂亮,有點似櫻花,他便說,他們也有櫻花哦!


但...香港天氣太熱,櫻花都開不到花啦!老闆哥哥講返,佢地仲有三棵櫻花,都是種了三年了,所以已經適應香港的天氣,而且上年聖誕節左右都開了花,一串串的,好靚!


老闆哥哥話,唔會話想要我地買D貴既花,但係佢覺得宮粉洋蹄甲係政府/公司用嚟綠化環境,放係屋企好似cheap左少少.佢話拎就拎左兩棵,但係如果我地唔要都無問題.


佢亦都介紹另一種樹,D花都開得好靚,不過我地去睇時已經落左花,得返D樹枝,不過開始出葉,佢就係玉棠春喇!!




係網上面copy的相(如果有問題,通知我delete哎!!Thx!!!)


佢話呢D樹,種係花園都會大體D....


咁,佢話唔係話叫我地買D貴D既樹....咁...即係幾錢呢??


嘩!!佢講完個價錢...唔....遲D講!!哈哈哈!!!


不過最後,我地都係未諗到要咩樹,樣樣都想要D,又想種櫻花,又想種玉棠春,又想要宮粉洋蹄甲,仲有桂花,含笑同埋香草.


老闆哥哥原來平時都有幫D客設計個花園,佢問我地介唔介意俾佢入去望吓,等佢俾D意見!!!我地當然無問題啦!!!!!!!!所以,呢個星期六,我地就約左老闆哥哥望吓個花園,諗吓D樹可以點擺,同埋有咩品種適合.


感恩!!因為太樹所要,但老闆哥哥都講過,試過D客咩樹都要D,送貨去到時,覺得攪到個花園好以樹林咁.


哎呀!!好期待呀!!!


同場加映...P弟要的潘桃樹...盛惠$200大元





遲D應該要搵膠袋入住D桃,唔係會俾果蠅食晒>~<


2 則留言:

  1. 我好期待個花園呀~
    [版主回覆04/04/2011 22:55:00]樹就今個星期六都會定案要點放..但係....要等到幾時先真係動工就未知....煩C我喇>~<

    回覆刪除
  2. 劉比蒂10/4/11 14:42

    玉棠春 = 玉蘭花......好似慈禧太后最鍾意喎.......我在青島見過......真係十分之靚......紫色重靚 !
    [版主回覆04/10/2011 22:58:00]我地都打算種一棵係花園,咁可以係個廳through廚房個窗到望到佢....咁就好正~~~

    回覆刪除