2011/5/25

My Lovely Knitting ... 又再敗家@24.05.2011

又係個句工欲善其事,必先利其器….好好的一句古話,令我有好好既原因買靚少少既東東喇


今次想鈎一條lace feel既頸巾,所以就要搵D較幼既冷喇!!其實入過間舖幾次,有一款閃閃地既冷超鍾意,不過價錢都唔平,所以諗住用D純棉無閃閃既冷.


噚日去到間舖,其實由細到大都幫襯咁濟(不過可能一年都唔知有無一次幫襯咁啦>~<),首先我走去睇D鈎針先因為小嘉無日本針既0號同2


Yeah!!!2號針有Clover!!不過0號就只有好普通既雙頭鈎針,呢個盛惠$15(都好抵吓!!!),但係Clover見佢無show價錢(奇怪...平時全部都有架,點解零零捨捨Clover無呢???)


問老闆娘個價錢,本身呢家買要$100,因為日元太貴喇!佢話如果係生客就會賣$100(當時心諗你又知我係熟客我係有幫襯開不過對上個次,我自己都唔記得係幾年前因為前年最後一次買冷我都係日本訂返嚟…)


點知正常我有呢個想法時,個老闆娘竟然同另一個職員(其實應該係一家人):呢個女仔咪我好耐之前同你講,佢買左D XXX(我唔記得個牌子名)既漸變色冷織一件BB衫囉!我咪同你講佢好叻女,自己就咁睇個圖就可以織到… … …(下刪二百字)


我即時啞左,佢仲問我織完個BB有無著,上進即刻話有呀,好靚呀


個件衫,係我織俾上進個姨甥仔個時佢未出世呢家佢五歲都嚟緊真係估唔到老闆娘真係記得我囉!!!!


於是小嘉係愉快心情下大灑上進既金錢買左貴貴地既閃令令Ski yarn既冷同一支Clover一支不知名既鈎針喇!!!!



剛剛係網上見到有個blogger開既舖Clover一套七支鈎針連布袋都係$460咋!!超想買...


但係...我好似已經有其中好幾個size既clover針(不過唔見左支...用都未用...唔知搬完屋去左邊....)好想買好想買好想買....


 



閃令令Ski Yarn ... 真係超爆靚...閃得嚟又唔會係超閃好俗氣咁..係少少一點點...


我估織完出嚟都好有少女氣息啦!!哇哈哈哈!!!!


盛惠...$48@


噚日上進又問我同樣問題....你有時間玩咁多野咩???


小嘉:唔....無架...不過係忍唔到手嘛!!!!咁我唔買LV,又唔買Gucci...咁一個袋都有排我買呢D啦!!!!


我問上進...點解間舖個老闆娘認得我架??


上進:你係大客仔嘛....


小嘉:of coz not la!!人地個D買親都千千聲...我記得有個婆婆叫老闆娘代織...就咁都成千蚊喇!!


上進:咪係囉...因為你後生...仲有幾十年生意做...咁仲唔係大客仔


小嘉:=.=" .... 咁...第日有BB,我就會狂買最靚最舒服最軟既冷織BB衫,你話好無呢???(眼神流露點點光芒)


上進:... ... ...


5 則留言:

  1. 嘩....您好犀利喔~
    睇黎你俾到好深印像果個人呀,
    不過自己睇圖就識織件bb衫,真係好勁呀~~
    期待睇你既製成品!!
    係呀....玩d手作仔,好過花錢買名牌丫~
    我地好明顯係好老婆啦......
    [版主回覆05/25/2011 22:54:00]哈哈哈!!無錯...係絕世好老婆!!! 其實唔難架,只要識D基本針法,跟返個圖就織到...不過我要努力再進步到可以隨時將D pattern改大改細...咁就可以更fit喇!!!

    回覆刪除
  2. 靚靚的小嘉EE,Toby會響冬天出世啊,佢的幸福就交d俾你啦~~
    [版主回覆05/26/2011 09:32:00]哈哈哈~
    我會認真考慮考慮吓!!我已經儲左好多BB仔冷衫圖樣...不過係無時間織啦~
    幾時知Toby係男仔定女仔呀????

    回覆刪除
  3. 下星期二會覆諗政府醫院,唔知會唔會照B超,如果唔照就去私家睇~~~ 希望到時呢位細路唔好再出蠱惑,遮住唔俾阿媽睇佢重要部位啦
    [版主回覆05/27/2011 09:24:00]乜唔係次次覆診都會照咩??
    不過我都記得上進好似講過,公立醫院唔會成日照...好似由陀到生都係照好少次咁.
    toby乖...快D俾媽咪睇吓你係男定女啦!!你遮住左,咁媽咪未唔可以快D準備適合既靚衫仔同埋床仔被仔玩具仔........
    噚日睇新聞見到哈羅開喇...唔知點解睇到就有D緊張....覺得將來D B仔讀書好似好大壓力咁.

    回覆刪除
  4. 哈羅開喇.<---咩黎架
    [版主回覆05/28/2011 09:41:00]哈哈!!!仲諗住你地大緊肚會緊張好多添!!! 哈囉係屯門個間國際知名學校...好多國家出名人物都係個度畢業...佢間主校係英國,北京韓國都有分校...下年香港個間都開喇! 入呢間學校唔單止要小朋友叻,只係學費都要十幾萬一年...仲要買佢D Debenture/個唔知咩三百萬資產證明/每年俾五萬唔知做咩咁. 但學費係未計住宿費...新聞話住宿費都好似要學費八成到...所以最貴(即係最高年班)學費+宿費+雜費閒閒地要三十幾萬架!!! 不過...唔知香港學生係咪一定要留宿呢??????

    回覆刪除
  5. 我呢d基層家長,點會知呢d高級野丫~~ 我覺得入呢類學生唔止係小朋友大壓力,大朋友都大壓力架!淨係比下身鬥下財富都已經辛苦過仔女返學啦 (不過,可能佢地好鍾意都唔定~)
    [版主回覆05/30/2011 09:44:00]咁都係架...入得去大部份都有錢.不過佢有成六成以上學位係留俾D外國人小朋友,好似係個D係香港做野既外國人子女...咁我諗呢班人都唔會真係有錢到個個都好似李嘉誠咁...不過就可能個個都年薪過百/千萬啦
    但係間學校都有話留D學位俾清貧學生....但如果我屋企真係清貧,我就算係天才都唔會讀lu,同其他同學好似有距離咁=.="
    不過有樣野要讚呢間學校(報紙係咁講啦),佢地收生唔會著重D學生學過D咩,同埋唔會只係interview好少時間...你知呢家D家長會精讀D interview班,佢地會俾多D時間去了解個小朋友先決定係咪收生...同埋佢地都話interview技巧唔好,但見到佢同其他人相處Good(我唔知佢點界定啦),咁都會收....呢D學校收生方法先係正常...好過個D學校睇D小朋友睇得個十零廿分鐘,然後就睇佢地學過邊十八般武藝.

    回覆刪除