2011/5/11

My Lovely Travel ... 11'中西歐洲@改呀改...09.05.2011

原定噚日可以輕輕鬆鬆的過一天,打算做一窩牛油果油的皂皂,練習一下好等第日送俾以斯帖既新成員,然後練吓琴,跟住踩吓單車,再同bili bala聯絡吓感情


但係


結果係朝早起身,搞掂兩隻衰仔既民生問題,然後開攤左一陣,上進再淥個麵食,之後就成個下午同部電腦為朋而上進就可以進行我心目中的生活瞓午覺同踩單車=.=”


點解會咁!!?首先要講由星期六再講返


星期六用Credit CardAegean Airlinewebsite買機票,到最後出問題於是hold住無買到所有內陸機.


星期一下午係公司無咩特別野,於是又搵吓D資料,望吓望吓!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


古人講既野係無錯,我對眼實在生得太大喇!!!我上到www.ferries.gr個度再check吓個船期時,竟然發現...我原先訂既18.10.2011SantoriniMykonos既船...係無架!!!!!!!!而原來係17.10.201119.10.2011先有船.


點算呀!!!!!其實有可能呢家未出齊D船期,但始終呢家無得好firm咁肯定,小嘉個心就會有點野咁


於是立時諗吓有咩計仔


1)      改日期成個行程提出兩日出發


2)     成個行程向後一日出發


3)     唔去Mykonos…


於是星期一晚就同上進再睇酒店同機票等等最後,我地再細心咁睇吓Mykonos既旅遊資同埋網上其他blogger去過Mykonos既相片,再三考慮之下,上進同小嘉決定唔去Mykonos lu,改為留多一日係Santorini同埋加多一日係瑞士.


小嘉的感恩:


感謝天父...如果是平常,發生Aegean Airline Credit Card問題,小嘉一定會整天悶悶不樂,由朝到晚都不停check e-mail看看Airline回覆未.


但今次很特別,不知為何小嘉...說實在是有擔心,但又未至於好像平時那程度,而且...奇妙地,在網上看到其他人都會被扣錢,但到暫時為止,我的credit card又沒有被扣哦!


當...星期一那天發現船期的問題...小嘉真的深深感到天父的愛和奇妙帶領....我相信天父知道小嘉超級大頭蝦,眼大睇過龍,知道如果小嘉訂了所有內陸機票的話,那就大大件事囉!


現在小嘉行程改了,所有酒店和機票都訂了,而且今次很順利呢,感謝天父的帶領....將所有頌讚和榮耀歸給天父.阿們.


3 則留言:

  1. 太好喇...總算有驚無險~~
    好快去玩喇~~~~
    [版主回覆05/12/2011 10:06:00]哈哈!!!
    所以我好感恩呀!!
    不過究竟張credit card會唔會過數都未知....直到噚晚十一點幾,Aegean Airline個邊都未扣數,但e-mail又唔覆...所以都煩煩地....唯有我不停再send e-mail過去啦!

    回覆刪除
  2. O.....咁要努力D追喇,攪埋呢樣,就真係可以準備心情去玩喇~
    YEAH!!
     
    [版主回覆05/12/2011 11:36:00]都唔知佢地幾時先捨得覆!!!
    不過我會keep住留意bank statement既...如果呢個月尾都無扣數,咁我估佢地都唔會扣架喇...但我都要收到佢地Confirm mail為止啦!

    回覆刪除
  3. 無計啦...你急佢唔急,唯有自己跟緊d啦.
     
    [版主回覆05/12/2011 14:46:00]係啦!!我都有心理準備喇!
    因為網上面好多人都有咁既問題...佢地都話要成十日八日,Send好多封e-mail先會覆...我會每日出一封...直到佢覆我唯止啦!

    回覆刪除