2011/5/6

My Lovely Travel ... 11'中西歐洲@hotels booked!!!

終於終於大概定了我們的歐洲itinerary!!!


噚晚已經成功將所有酒店都先訂了,沒想過明明說十月開始是淡季但上booking.com差不多間間稍微好一點又平一點,都已經只剩 一兩 間房最可惡是羅馬同威尼斯較平既酒店都full晒喇!!!!


本來會留一晚係venice,但係要成119住一間普普通通既酒店一晚實在唔想,所以最後變左去完venice夜晚返milan度瞓還掂第二日都要搭早車去zurich~


先講講大約行程^^


Day 1      HKG > Athens


             Note: air ticket聽日會訂喇!!!


             Hotel: Kimon Hotel … 貪佢平平地但係


Day 2     Athens > Santorini


             Note: air ticket 都聽日訂埋先!


             Hotel: Onar Villas


                朋友仔有介紹另一間都好好既酒店不過book唔到lu~ 呢間應該OK?見佢係booking.com既評分係最高既.


最緊既景點...所以酒店都係成個行程最正架!!!



呢間酒店得三間cave room...相信呢度係common area喇~


 


個景真係超正...希望去到都一樣啦!!!


 



我估我地應該係book左呢間房...olive room~


 



唔知係咪真係呢間呢???


 



有我最鍾意既藍色呀!!!


 



係屋裡面有條走廊???!


 



有私人balcony...正呀!!!


 


Day 3     Santorini


               Hotel: Onar Villas


Day 4     Santorini > Mykonos


               Note: 見網上都話可以去到先買,所以去到雅典/santorini先買,不過小心駛得萬年船,以小嘉較穩陣既性格,會間中就check住個船,見勢色唔對就買定先!!!


               Hotel: Vencia Boutique Hotel


呢間係Greece第二間我地稍稍忍痛,訂左有DD貴既酒店...(其實相對旺季,平左好多喇!!!)



有幾間房...唔知係邊間...呢間就粉色...


 



一樣有自己既balcony...


 



呢間就米米地色...


 



感覺都幾warm...


 



呢間係綠色...唔...好清新咁...


 



酒店內有百個一望無際既泳池....角度問題啦!!!


 



不過去到開始凍...相信....唔會落水...不過可以扮吓野影相咁~


 



係呢個泳池睇風景...好正呀!!!


 



其實預計係兩個島都唔係辛苦...主要係hea吓行吓...再唔係大半日留係酒店到攤吓都正呀!


 


Day 5:   Mykonos


               Hotel: Vencia Boutique Hotel


Day 6:   Mykonos > Athens


               Hotel: Kimon Hotel


               因為唔想煩,而呢間酒店location又真係唔錯,所以再試吓萬一到時去到發現唔,都可以係第一日就cancel,還掂入住3天前有得免費cancel^^


Day 7:   Athens > Rome


               Hotel: Santa Bibiana


               Note: 其實呢間酒店,見佢平得嚟個lcoationOK, book住先,因為過多一排睇豬咪arrange到的話,佢可以飛到羅馬,咁我地就可以住埋一齊,呢間房就可以cancel!


Day 8:   Rome


             Hotel: Santa Bibiana


Day 9:   Rome > Venice > Milan


               Hotel: Ibis Milano Centro


   由於Venice既酒店實在太貴喇,而我地有over 90%會買eurail select pass,咁不如中午到去到Venice行個圈當到此一遊,然後返Milan好過,Milan個邊D酒店平幾十蚊Euro!


Day 10:  Milan > Zurich > Luzern


               Hotel: ETAP Hotel Luzern City


Day 11:   Luzern


               Hotel: ETAP Hotel Luzern City


Day 12   Luzern > Zurich > Milan


               Hotel: Hotel Garda


Day 13   Milan > Prague


               Hotel: Residence Agnes


Day 14   Prague


               Hotel: Residence Agnes


Day 15   Prague


               Hotel: Residence Agnes


Day 16    Prague > HKG


旅途就此完畢...祝各位遊遊愉快^^


10 則留言:

  1. 喂, 真係靚到想屎呀...WOW...啲酒店好好好好超超超超....正爆呀....
    攪到我即刻都幻想有得去呀..><.......唔得...等你去完旅行, 我要你教我點去, 點PLAN, 因為我英文唔好呀..我有啲驚自己PLAN去歐遊呀....但係見到你啲酒店...E...我都好想去囉...
     
    [版主回覆05/07/2011 23:05:00]好呀!!!我不嬲去旅行都會做一個幾Detail吓既行程表...你有需要,到時我Send埋俾你參考哎!! 其實歐洲,唔使英文太叻,因為...歐洲英文都唔係官方語言嚟^^ 同埋...其實我地只係希臘住得正咋...你都見我其他地方無放相...因為....個D都係好普通既酒店啦 但係好感恩...因為我地十月中去,歐洲開始淡季,所以D酒店都算係一年中最平既時候...但係都好快full...如果你第日係旺季去,就要好早好早book定...佢地七月左右至九月尾左右係旺季~

    回覆刪除
  2. 你要留多d 時間係瑞士呀!! 真係天上人間!我後悔放左好多時間係意大利同羅馬,應該留係瑞士留多幾日!!!
    羅馬唔知點解好臭0家...d 人呢又好雜同無咩禮貌,到時要小心跟身行李!
    你呢排留意匯率呀,仲有瑞朗唔係間間銀行有0家,個時我要去中環d 大行先有得唱0家!
    [版主回覆05/09/2011 09:56:00]thx thx!!
    其實我意大利都唔係留好多日...真係計只係留羅馬兩日威尼斯一日...主要留係希臘,瑞士同捷克...等我計計先.....瑞士前後留兩日半左右.我都好想留耐D呀!不過....唔夠假,但又好想去布拉格...所以...無個地方去吓咁咋.
     

    回覆刪除
  3. 好靚喔~~
    住呢d酒店,真係邊度都唔洗去~~
    [版主回覆05/12/2011 10:07:00]係呀!!不過第二間係Mykonos既酒店唔住lu...因為我唔去Mykonos喇!!!!如果我係十月頭,都仲可以搏吓...但係十月中,D船真係疏左好多...所以放棄唔去呢個島lu.
     

    回覆刪除
  4. 乜你咁o家.....
    [版主回覆05/12/2011 15:22:00]哈哈哈!!!緊係啦!!!自己玩可以自由自在D...唔使煩要照顧佢地嘛!!!
    如果要同埋小朋友去...就留返係東南亞呢D地方啦!!哈哈哈!!!!

    回覆刪除
  5. 咁都係既~
    不過有小朋友,有小朋友既樂趣~
    東南亞都ok丫,我地去過一次沖繩,
    去完覺得好適合帶小朋友去,
    可以自駕遊,拎野、照顧小朋友都方便d,
    大自然、小手作、水族館又o岩小朋友,
    機程又唔係太長,日本又乾淨,人又有禮貌....
    hahaha...講到成個sales咁添......
    所以果次去完,都同老公講,
    第時有細蚊仔,都想帶佢地去~~~
    [版主回覆05/12/2011 16:25:00]日本唔只沖繩...其實好多地方都好OK,而且治安又好,交通又方便...不過呢家都係怕怕有核問題咁...
    哈哈!!雖然我老公有車牌...但佢既駕駛技術真係幾嚇人....所以...或者等我考車牌啦

    回覆刪除
  6. Yessss....我自己都好鐘意日本,不過真係有排都唔敢去住~
    圍村男人,通常楂車都好叻喎,咁要楂多D,技術就會好...
    我都唔識楂車,我都唔敢考車牌,
    都係做個嘆果個著數D...哈哈
    [版主回覆05/12/2011 17:55:00]佢其實個款都唔係好圍村人咁...
    聽佢阿媽細妹個D講,我老公細個係個D唔點出聲既細路仔(呢家其實都係點人...有D人佢會講多D,唔太熟個D佢真係可以唔出聲=.="),我估係咁,所以佢無咁圍村仔樣掛??
    但佢手車...真係...我以前覺得楂車好易,但坐過佢兩三次車(佢都係楂得唔知有無十次),嚇到我連學都有D打退堂鼓

    回覆刪除
  7. 咁唔似圍村人,但係圍村人都幾好丫...哈哈~
    我老公都係咁,鐘意就講,唔鐘意真係可以一句都唔出聲,
    唔似我,乜都講一餐,有時都覺得自己煩....
    我信你喇,好恐怖咁~
    但你見佢楂成咁,應該更加要的起心肝學,安全d嘛.....
    [版主回覆05/13/2011 09:48:00]哈哈!!我個口都係唔停咁架!!所以如果我心情唔好,唔出聲,我老公就好驚架喇
    就係見佢楂成咁...初初以為楂車唔係好難,見到佢咁,就突然覺得好似好恐怖好難楂咁囉!
    不過我都有諗住學...但呢排好忙都無時間.

    回覆刪除
  8. 同我一樣喎,哈哈...
    你而家忙攪旅行野,又要攪屋企係忙d,
    生b前學埋佢就最perfect喇~~
    [版主回覆05/13/2011 12:36:00]但我仲樂理要考呀
    好耐無溫過...D野唔記得晒喇!!!

    回覆刪除
  9. 嘩...仲要考試喔~~加油呀!!
    快d溫書啦~~~嘻
    [版主回覆05/13/2011 16:50:00]因為細個學學下停左,呢家再學返...要考樂理先可以再考高級D...唉....但呢家好懶呀>~<

    回覆刪除
  10. 加油呀....
    咁難得的起心肝再學番,唔好俾自己停呀,
    支持您!!~~
    [版主回覆05/16/2011 09:31:00]哈哈!!!問緊鋼琴老師年尾係幾時考同埋下年年頭又幾時考...真係要的起心肝呀!

    回覆刪除