2011/5/9

My Lovely Travel ... 11'中西歐洲@機票問題 07.05.2011

今次真的心急惹的禍>~<


星期六晚那天,想想行程都算是有個大概,而其中希臘個partconfirm,所以打算先買希臘那邊的內陸機票


其實小嘉之前在網上都看到有人提過,Aegean Airline訂機票時很多問題,有說很多行銀的credit card都用不到,但當小嘉去買機票時,卻完全忘記這些,一口氣就沖左去Aegean Airline網上訂票.


首先,選了要訂的日子和itinerary,然後見到有得儲星航的里數,於是俾埋資料一切看似非常順利,去到Credit cardpart,OK,打到資料仲去到verifytransactionpart!!!


點知,verified,惡夢開始嚟喇!!!


Aegean Airlineweb無啦啦彈返去之前個page,show: we are having difficulty with the credit card details provided. Please validate the credit card information in your profile and try again. (4620[108])


感恩,小嘉突然醒起好似有網友遇到credit card問題,於是小嘉當然無再input多次credit card information.


小嘉立刻係網search吓有無其他人有一樣既情況,點知發現原來三月時同今個月都有人有一模一樣情況,而有D人仲input多幾次,佢地問返D bank發現夠足四次錢,但機票既confirmation e-mail就一封都無收過.


佢地講返,要寫返e-mailAegean Airline度叫佢refund返等佢地整返好個webbook.


!!小嘉超擔心,於是上進就即刻打去credit card centre度問清楚,個邊回覆話無扣過錢.


我地都有即刻send e-mailAegean Airline度要佢地follow up返個情況,但係小嘉都仲係心掛掛,於是噚日下午再打多次去card centre,佢地答覆都係話未扣錢,但小嘉再深入咁去問,會唔會過幾日扣我地錢,於是銀行先去check,個結果係因為我已經verifiedtransaction,所以airline個邊係有權去扣錢,只不過呢家係間airline未扣錢咁我問銀行可唔可以stoptransaction,佢當然話唔得啦!要我地同返airline個邊傾.


於是小嘉又再send多個e-mailAegean Airline個邊講個情況,叫佢地stoptransaction.


由於希臘個邊係星期日,我未見佢地有reply,如果今晚都無就會不停再發奪命催魂mail.


So far,基本上見網上D人都話Aegean Airlinerefund,不過D手續費同滙價都蝕啦!


我呢家就未扣筆錢,希望可以及早stop左個交易,咁就應該唔會蝕D手續費啦...我估.


感恩係由於Aegean Airline一次只可以買一個itinerary既機票,所以只要了athenssantorini個程,咁都係千幾蚊如果連mykonos個程都買埋,我發癲都似呀!


P.S.事實,如果Aegean Airline通知佢地個web OK可以再買機票,我都唔會再去佢個web,上網叫到有bloggerinticket,一樣係Aegean Airline,個價錢Show出嚟仲平過我係Aegean Airline,而且因為地可以成功買到,C都唔會再去Aegean Airline買呀!


4 則留言:

  1. 劉比蒂10/5/11 08:10

    希望你可以 stop 倒啦 !!!!!! 下次就唔好禁衝動啦......
    [版主回覆05/10/2011 13:21:00]唉~~ 佢呢家都未覆...我又再Send個E-mail去先... 真係無諗過,去返佢地自己airline book機票都會出事=.="

    回覆刪除
  2. 嘩,歐洲,花花超like呀...^^
    [版主回覆05/10/2011 13:21:00]我都好期待呀!!!!!!! 所以呢排都係到計劃行程...搞到無整手工皂啦

    回覆刪除
  3. 小sin子11/5/11 08:25

    打去 credit card 中心唔可以截住過數咩 ?? 網上購物 , 最好用間大 d o既銀行信用咭. 我用恒生. 試過一次係美國網訂奶泵 , 都二千幾蚊架. 但果個 web short short 地. 我入完資料. 又話唔得. 於是我又再入過. 又唔得 , 又再入. 銀行就即刻打電話俾我 , 問我做乜不停咁向同一個賣家做 transaction. 我話因為個 web 話未過到數. 銀行職員話我知 , 已經批左個 code . 話叫我留意 statement 最終會唔會扣左幾次數. 但應該就唔會. 服務好好呀 ~!
    仲有 exactly 係去 Santorini 果次 , 網上 book 酒店. 靠 email confirm 架嘛. 點知原來我老公個 yahoo email a/c 係有問題的. 接收唔到酒店發o既 confirmation email . 我以為 book 唔到. 就 book 過另一間. 去完個 trip 番黎 , 收到 statement , 竟然見到之前以為 book 唔到果間酒店扣左我地二千幾蚊 , 係一晚o既住宿錢.  當我地 no show . 我地打去銀行 , 又聯絡 yahoo 投訴. 結果恒生銀行果邊好好 , 肯幫我地同 yahoo deal . 只係要我地填番份 form 講呢次網上購物出左咩問題. exempt 我地唔駛還果筆錢.
    我介紹俾你住 Santorini 果間酒店係我個 blog 有講架 , 你可以睇下. http://hk.myblog.yahoo.com/rrwjsin/article?mid=1324
    [版主回覆05/11/2011 13:12:00]嘩!!!好good喎!!
    其實我用HSBC架!!我打左去card center,佢話我已經verified個transcation,所以對方可以扣我地錢咁話喎...我問過可唔可以stop個交易,佢話唔得,要我地自己同Aegean Airline個邊deal...好可惡>~<
    我無恒生既Credit card,不過聽你講咁Good,可以考慮出返張....
    不過到呢家,Aegean Airline都未覆,不過錢又未扣喎...所以都唔知佢想點,我去左另一個website買佢地機票喇!反而呢次我買完...再加埋買香港去個程機票...可能個價錢大,HSBC又有打嚟問我係咪有呢D transaction喎.
    呢家唯有不停send e-mail去Aegean airline(網上D人話佢地係覆得好慢=.="),同不停check有無扣錢啦!

    回覆刪除
  4. 嘩...好煩啫..比我一定忟到死呀...我好怕呢啲嘢嫁...
    嘩...咁佢個airline好有問題啫. 咁多人都試過, 好鬼心佢哋改吓啦...
    [版主回覆05/19/2011 14:30:00]係囉!!其實都好多中過招=.="
    不過我今晚再check check,再睇睇係咪無過數先!!

    回覆刪除