2011/5/23

My Lovely Travel ... Reply from Aegean Airline @ 23.05.2011

終於….終於係兩個星期後既今日,收到Aegean Airline的回覆但係佢既回覆可以話等於無講過野=.=”


今晚再Check多次,如果都仲未扣錢,我相信佢地應該真係唔會扣錢喇...


節錄一下佢地既回覆:


“we would like to inform you that in case you face any difficulties in terms of making a reservation online, please contact our reservation department from 07.00 am to 23.00pm on XXXXXX”


救命,我邊樹專登打個長途電話俾你地去reserve!!!呢家個問題唔係reserve呢度呀!!


“Moreover, in case that your reservation cannot be completed online due to charging failure, please refer to your financial institution, stating that you wish to make an online purchasing from a foreign website…”


個問題我唔係唔可以外國訂野我亦問過bank我係verified!只要你地扣錢咁就扣到啦!!!!!!咁即係你地個website有問題係你地paymentpart有問題. BTW,我今晚再check多次make sure無被扣錢,然後C人都attach呢封有趣既回覆去bank,要求佢地一定要cancel呢個transaction…如果間bank唔俾,我一定要發爛渣到佢肯唯止呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


1 則留言:

  1. 劉比蒂23/5/11 22:56

    依間 airline 仲可以生存嘅 ??????????
    [版主回覆05/24/2011 09:20:00]係呀!!因為由雅典去D小島既機佢算係最平一兩間啦~
     

    回覆刪除