2011/5/23

My Lovely Travel ... 11'中西歐洲@未出發先敗家 20.05.2011

雖然屋企大滲水搞到亂七八糟,不過唔開心都係一陣就好喇!!!相信天父會有帶領啦!


講返個歐遊先


小嘉原先有兩個篋,一個係用左差不多十年,一個係結婚前一個月買兩個都係千色個D年年日日都大特價既篋,無記錯大約七百幾至九百幾蚊一個.


用左差不多十年那個,真係好掂不過最近呢 一兩 次去旅行都無帶佢lu,因為佢個鎖好似有D問題咁所以宣佈陣亡.


第二個就真係啞晒,其實都係之前用了十年那個牌子,但係果真十年人事幾番身,D quality真係差晒,但差極有個譜哎,我一次都未用過,只不過係珍妮帶佢去見識吓個世界,帶佢去一去台灣,點知


都未真識用,只係拎佢去到酒店,佢就玩罷工,個鎖打極都打唔開,搞到要爆鎖咁濟


講真,佢都要成九百幾啦,唔係好平喎,但係真係接受唔到,如果我托佢去DD旅行,咁就C火啦!所以即係certified 佢呀!!!!


好啦!由於小嘉無研究開篋既牌子,於是上網搵到話Samsonite呢個牌子唔錯,不過款就無咩架喇!但係好似話價錢都唔平


去過千色睇,又真係唔平喎平時個D篋都寫到個價錢好貴,千幾蚊一個,但就永遠大減價七折咁,所以計返係九百蚊左右,但係,我行過都入去望吓,發現佢個價錢都無減既,買個optimum Dsize,次次見到最平都要二千幾


星期五,因為想去page one睇吓D旅遊書,再加埋突然發現原來係Sogo Thankful Week,於是又去睇篋喇!!!


有諗過係咪真係要買呢D有少少貴既牌子呢(其實個心一早諗左要買啦!但要諗多D excuses嚟俾上進聽嘛!)…首先,用返我個衰篋用唔夠一次,係一次都無就壞左喇!!!而同時亦發現細妹們既篋都係呢兩年左右買,都開始出現問題唔係甩轆就鎖唔到咁一個就算當佢係六百蚊用得個幾次計返都要三百蚊一次左右啦!但係如果我買呢個真係用到十年,咁我當去十次旅行咁計返都係二百幾蚊一次喎,抵晒啦!!!


就係咁去左CWB再去TST比較後(超爆笑…CWBTST會有唔同款)最後買左喇!!!!!!(不過呢款係CWBTST都有=.=”)原先想買用膠顏色sharp DD既款但係一打開個內籠無間隔架!點用呀!!!於是就買左呢個無咩特別既款喇,佢有保養十年,希望佢真係用到十年,咁就抵返啦!!!



努力由TST托返嚟既篋...


 



無咩特別既款...不過佢個令身會好易花...個Sales都咁講,不過...無磨砂款=.="


 



好得意,有D貼紙可以用嚟貼D圖案做記認...想貼個"KA"...但都唔知貼左D咩出嚟咁...


 



最後...都係一個簡單十字架最好~


 



八卦bala...見到我入左房唔知搞咩又跟埋嚟~


2 則留言:

  1. 劉比蒂23/5/11 22:49

    我有個新秀麗係信用咭迎新禮物...........都用左好耐......好抵......而家大女出外公幹都由佢陪伴左右...........
    [版主回覆05/24/2011 09:20:00]我就係見好多人都話好正...雖然價錢貴DD,但用多幾次條數都係返度啦!

    回覆刪除
  2. 你唔等埋一田同sogo 大減價先買0既!?!?
    好似好多人去搶0急wor!
    [版主回覆05/24/2011 12:13:00]我見D人話sogo thankful week應該係sogo減價既最多時間,咁橋撞到thankful week先醒起要買.(不過其實都係得10%off...加埋Sogo card有多5% off囉!)
    同埋一田對我同上進嚟講太遠喇!用上進成日講既說話...搭車既車錢同埋時間計返佢既時薪,咁就蝕晒喇(佢成日都咁...我有時見到某地區有平野,但可能車程遠少少,佢話話車程既時間計返佢既時薪就好貴>~<)
    不過我之後有去返元朗千色睇,因為多數sogo有thankful week,千色D店就會有一樣既discount...so far,見到佢地一來無discount,二來都無我要既款..所以....當自己買既最平價錢啦!!!!

    回覆刪除