2010/9/14

My Lovely Home の 電器 ... 13 Sept 2010

關於電器呢部份,小嘉大約係十月頭就會去作最後格價,


然後就會開始訂電器喇!不過,上星期嘉爸同小嘉講,


原來有個好close既親戚係信興做架!咁嘉爸問左佢話應該都會有員工價,真係好感恩,


因為小嘉大部份電器都係Panasonic!如果有得好平就超級好喇!!!!


而本身我們家都打算用大金分體,但都睇左PanasonicD變頻冷暖既機,


其實之前教會楊傳道都講過Panasonic既冷氣唔錯,佢話佢之前屋企部冷氣壞左,


維修既師傅維修時都講開話Panasonic好,所以都俾埋親戚報價先,


如果個價錢真係平好多,咁就全屋都轉晒Panasonic既分體式,呢D小數怕長計


而且我們家要買成九部分體式,如果加埋P弟佢地,真係有成十幾部機,


每部平一千幾百的話,條數都好勁喇!


 



ivr

ivr



2 則留言:

  1. 文大小姐14/9/10 16:39

    9部咁多@@?
    我post咗d 冷氣報價出嚟喇,你可以睇睇丫~
    冷氣都係大金同埋樂聲最多人讚好呀~
    [版主回覆09/15/2010 09:22:00]thx thx thx !!
    係呀...要九部....
    地下四部..二樓兩部...三樓三部.....
    老公細佬本身都係九部..不過佢好似話有D房無人用就唔裝住...所以要計計先^^

    回覆刪除
  2. 係呀, 我識人係整冷氣及買冷氣, 佢話如果買分體, 一定係大金最好, 樂聲有幾位朋友最近買咗, 但評語都唔係幾好. 你要留意呀....都係大金會好.
    如果係用window, 就會係ransonic及日立, 跟住先到樂聲.
    [版主回覆09/15/2010 09:26:00]我都覺得大金好...不過我可以去親戚屋企望望..佢地自己最近都裝左....
    其實我都未用過panasonic冷氣.....不過教會就全部都係呢個牌子....感覺....超凍...都OK靜...不過佢地係個D好大部係天花板個D囉!
    我地用唔到window款.....全屋都用分體呀!所以都無研究過咩牌子好~

    回覆刪除