2010/9/16

My Lovely Home の 分體式冷氣 ... 大金 vs Panasonic

其實本身小嘉同上進唔需要太理會分體冷氣呢part因為係我地同承建商裡面簽既合約,已經包左九部分體冷氣連安裝,都要成$63,000!!B君佢話我地可以揀自己鍾意既牌子,所以最初都係揀左大金。


但係前排先知道,原來B君包既冷氣,只係大金普通既型號,無變頻無冷暖,係商討後,B君話再去問冷氣個邊既報價,不過我地要補返個差額,而係咁既情況,小嘉同上進都係要求全屋變頻,但只有廳同房係用冷暖系列。


小嘉自己都不停上網搵資料啦!!睇過幾間網上有價錢既店,大金變頻R 410A 雪種有埋冷暖,計落其實都係四五萬左右,當我地預1萬左右安裝,其實$63,000都夠晒全屋用晒大金冷暖喎!


而感恩,上星期嘉爸無啦啦同某親戚傾開,發現原來佢係某電器既職員,於是小嘉再望埋Panasonic既變頻冷暖喇!其實原來Panasonic都同大金價錢都係差唔多喎,所以如果親戚個邊discount唔太多,都係會要返大金啦!


點知,嘉爸遲遲都未俾我張電器list個親戚,於是小嘉自己send e-mail同打電話俾佢,親戚話變頻冷暖都唔錯喎,而佢就講左佢幫我地拎貨既大約價錢。嘩!!!!!!!!如果佢講既價錢係真的話,咁就真係平好多呀!!


於是,上進又問問B君喇!不過,由於前車可鑑,所以今次小嘉都叫左上進問清楚B君,若果我地自己買分體冷氣,B君會唔會可以安排人安裝,同埋個價錢係點,事關如果佢地唔做,我個親戚都話可以搵人報價。


不過上進同B君講完,佢話唔好煩呢D住,因為呢家都仲煩緊傢俬個部份,佢話如果冷氣個邊報價返嚟,每部貴多一千幾百的話,佢話唔收我地個差價喎!咁當然,上進同佢講明我地係全屋變頻冷暖啦!



大金R410A既變頻冷暖機...外型唔係特別靚咁~~~



Panasonic變頻冷暖(唔記得係咪R410A)..外型都差唔多...不過好似靚大金少少咁!


 


其實小嘉初步估計,如果親戚個價真係咁正,其實9部應該個價錢都只係3萬幾4萬,當安裝修15,我地都仲可以慳都萬幾蚊。不過,如果B君佢地真係做到9部大金連安裝有埋冷暖變頻(我都唔介意係咩雪種喇!),唔收我地差價,咁小嘉同上進都算啦!話晒B君做我們家個地基都無得賺(唔蝕都偷笑),所以大家好來好去都無咩所謂,但如果要加錢,咁就無法喇!!



ivr

ivr



沒有留言:

張貼留言