2010/9/29

My Lovely Home ... 燈飾@香港遊走 ... 28 Sept 2010

呢排好攰呀!!!


自從星期日俾深圳D燈嚇一嚇,於是就不停睇睇看香港D燈既價錢星期一放工就同上進先到新世紀度睇下D傢俬不過發現其實又唔係真係好多店喎,於是轉戰旺角上海街一帶。


感謝天父,我地去到時都成七點左右,諗住D舖都可能閂門啦!點知又唔係喎,好多舖都仲開緊,於是入左幾間睇下D價錢。


比較過,其實香港燈舖都有超多款,而且價錢比我地深圳睇個商場都係差唔多,什至平D(當然知道其實深圳有D地方賣燈會平好多,不過…A小姐個同事唔多suggest我地去那些商場,佢地都係驚個quality唔夠好~)


咁我地睇D款係香港都唔係好貴,幾百至一千左右,咁就算深圳好平既地方買,計埋運費都唔係真係平好多啦(我估),所以上進都覺得可以係香港買。


不過,P弟老婆個家姐原來識內地歐普這個牌子的老板(我上網睇原來呢間公司好似好勁,係內地照明公司既龍頭咁~),而星期日睇既燈飾其實就係呢間公司既代理(唔知代到幾多代既代理,所以價錢貴D…information by P弟老婆)P弟老婆話如果她姐姐幫我們訂,可以有一級代理既價錢,即係大若市價既五折我唔知市價係幾多啦!但係如果用星期日個價錢計,都平好多lu!!


所以呢家都係睇定D先,燈就照舊不停遊走香港看看有沒有自己喜歡又覺得A小姐會認為match我們的,然後再看看歐普有沒有啦!還掂A小姐十月頭去十幾日日本遊,我們家的燈飾,都要等到十月中才可以定款和購買不過原來燈訂了都要等十幾日才有貨,希望時間可match到裝修進度啦!



在深圳看到...discount後都要人民幣790的燈...香港$8xx仲要真係買可以再有discount


 



上進好欣賞呢盞燈...放邊呢???飯廳?????定係客廳....但係客廳就細盞過頭喎!


 



呢個波波燈都唔錯....可以放係客廳中空位置...香港都係幾百蚊一盞...希望歐普真係有得好平就好喇!!!



voicexml

voicexml



1 則留言:

  1. Hello, 請問你上面盞玻璃吊燈係邊道買 ? thanks.
    [版主回覆07/12/2011 09:13:00]你係咪指最上面個盞透明玻璃燈?
    呢盞我無買到,不過如果你有興趣,其實旺角好多間舖都有,價錢都係差唔多,不過你可以叫佢俾discount...多數都話有85折咁

    回覆刪除