2010/9/24

My Lovely Home の Day 179 (24 Sept 2010) ... 裝修遇到壞判頭>.<

中秋節翌日,上進終於係西班牙返嚟喇!!小嘉去機場接機後,就一齊返宇爸媽度。


返到去,緊係第一時間睇下個進度啦!!!!!!見到吹水王鄭姓判頭同一個師傅已經係度撒沙仔,但係有D地方既批蕩仲未整甩喎!於是打俾壞人J,最後之前砌磚牆既判頭接左手做拆批蕩工程,噚日都見到佢地快手快腳咁拆走D未清得晒既批蕩。今日D君就去左睇過,咁都OK收貨,所以嚟緊會再做批蕩喇!!!呢家開始做包牆角,壞人J話遲D會同時有十個工人一齊做,預計 十月三日 就可以完成個批蕩,可以開始鋪磚喇!!!


今日上進放假,同D君睇完之後,有一個之前既批蕩師傅返嚟追人工,咁呢D唔關我地事,所以個師傅都無咩不過佢就講返一件小嘉同上進都覺得幾嚴重既問題。


據呢個師傅講,原來佢地最初做批蕩工程時,已經問過呢個不知所謂既鄭姓判頭洗牆同埋撒沙,但呢個衰人竟然同師傅講話唔需要,仲要懶勁咁話有咩事佢負責!


好喇,咁做做下其實D師傅已經發現有問題,呢個衰人竟然同D師傅講繼續唔使洗牆同埋唔使撒沙,叫D師傅襯宇爸屋企無人時,就即刻鑿走有問題既批蕩,仲要襯我地未返屋企前批返好去!!!!!


!!!你個咩人嚟架!!!點解可以咁無良,呢家感恩發現到,無論如何做完個批蕩,呢個判頭都唔可以再留,佢太無職業道德喇!!!外牆嚟架,有咩事D批蕩跌落嚟,真係可大可小,點解佢可以咁架!!!!


間屋一搞掂,小嘉一定要開佢個名,朋友們千祈唔好搵佢做野,佢咁做同個D無良黑工無分別,變態架!!!!!!!!!!!!!!!!



voicexml

voicexml



2 則留言:

  1. 一於開佢名呀....唔好比生意佢呀..
    [版主回覆09/27/2010 10:08:00]我呢家無佢名係手呀!!!要等老公問...不過講真...個二判未必俾呢個衰人判頭個名我地....佢地大家識左好耐=.="

    回覆刪除
  2. 唉....我發覺無一個人係裝修時, 係會好順利, 梗係一定會遇到唔好的裝修人....都係感恩發覺到囉.
    [版主回覆09/27/2010 10:07:00]星期五晚...老公講我知,話呢個衰人判頭...被判出局喇!!
    今日應該會有個新判頭嚟!!!希望之後無問題再出現就好喇!!!

    回覆刪除