2010/9/16

My Lovley Home の Quickstep地板 ... 樓梯 (16 Sept 2010)

前幾日,上進打俾B君問下大約幾時會有其他額外裝修同訂造傢俬既報價,而順帶都問佢地會唔會做到鋪木地板既工作,但係B君拒絕左lu~因為佢話未鋪過呢個牌子,同埋唔係自己訂,怕鋪錯左會麻煩,所以唔會接呢part既工程嚟做喇!!!


嗚嗚~~咁小嘉同上進唯有俾多D錢等quickstep做返,不過都好既,起碼唔怕鋪得有問題。


不過同A小姐傾過樓梯問題時,佢話quickstep應該做唔到只有step side(踏面)鋪木板,應該連vertical side(立面)都要鋪埋,咁我地問quickstep個價錢都assume係鋪晒既,但實在小嘉覺得只鋪step sideD,成條樓梯鋪晒,好似感覺好重咁。


不過經過小嘉努力上網search,發現台灣那邊有bloggerquickstep只鋪step side!而且仲好靚添,佢樓梯兩邊都無用收口條嚟做修飾,於是小嘉同上進噚晚send e-mailA小姐,再attached埋網上搵到既相片,A小姐都話咁樣會幾nice,不過如果vertical side係用油漆就要consider埋將來佢可能會變dirty同壞咁喇!


於是小嘉同上進諗諗後,那麼樓梯的vertical side鋪磚都OK!!鋪白色的磚效果應該都不錯!為左早點知道,所以小嘉剛剛已打去quickstephotline到問,原來佢地都做到只係step side鋪木板(~元朗個阿太,之前問佢又話唔知做唔做到,未必做到咁!!!!個不是最初給我們discountsale…她放產假中哦!所以成日問野都好似唔識咁!),小嘉再問如果vertical side唔用油而係磚有無問題,佢地都話應該OK!


至於樓梯兩邊,其實佢地standard做法都會用一D收口條的,但小嘉同上進看過,那些修口條有成三吋高,鋪了樓梯兩邊後,感覺好似heavy左好多咁,於是都問問個熱線小姐,佢話如果唔用修口條,D師傅一般都會唧膠嚟收口。


不過同上進再諗諗,雖則樓梯兩邊無條口條係靚D,但係將來如果拖地(小嘉應該都拖得密,我喜歡乾淨D!!),咁樓梯兩邊D油會唔會甩呢?就算唔甩,因為D油係白色,咁都可能整整下變左灰喎!!!於是,呢個問題小嘉且上進交左個波俾A小姐去諗喇!!!


而最最緊要,當然係價錢既問題啦!!!因為之前quickstep既師傅報價都係憑口講,未去到現場睇(呢家都未睇!),但根據我係網上面睇返同問,佢呢家話$1000一級樓梯,不過我見佢地個website的工程相,佢地應該係包拆左之前既磚/地板,再鋪夾板係底,然後先鋪quickstep,而且佢個價錢係預step and vertical sides都鋪木板,所以小嘉都問個熱線小姐,我地唔使拆野,又唔要鋪夾板(只係踏面都無呢個需要啦!),而且只係踏面先鋪,材料用少一半,手工又做少一半有多,仲唔計我地無野要拆喎!!點都平好多啦!!我估!希望啦!!!



看看...他們的樓梯並不需要用夾板先封好...只是vertical side油了油漆!


(借用了這個朋友的相片...如果有問題,請告知...我會即刪除哦!!)


 


 



完成後多漂亮!!!!不過我們家打算vertical side鋪磚...將來較易打理嘛!


 



ivr

ivr



沒有留言:

張貼留言