2010/9/2

My Lovley Home の Day 156 (01 Sept 2010) ... 裝修咁都得!!??

好似都有好幾日無update過裝修既進度lu…實在也沒有什麼好說仍然批蕩中不過激氣既事情又再發生!!


話說批蕩既師傅人數一直都得個兩三個,但我地有兩間屋要批蕩外牆同內牆,問過幾次壞人J,佢都開始表現不耐煩,好似我地成日煩佢咁>.<(如果唔係你D工人唔掂,我地都唔使煩你啦!!!!!)


好啦!由上星期一開始,每日都話聽日會多D師傅,一時又話邊度邊度工程完左,D工人會齊,一時又話咁快都無用,D磚都未訂到總之藉口多多!


其實佢地咁少人開工,我都已經無咩感覺,講真D磚又未送到嚟,如果送左嚟都咁慢,我就真係由朝煩你煩到晚呀!


但噚日,令人氣憤既事情又發生,事緣起屋既師傅之前留低左一D工具,於是噚日就返去我們家都拎返,咁佢行過,見到有D牆批左蕩,於是就用手敲下,唔敲尤自可,一敲就出事喇!!個師傅一聽就知唔對路,佢話D聲一聽落去就知係空心,咁橋個裝修細判嚟左,於是即刻捉埋佢嚟睇,佢用D鎚一敲,D批蕩竟然成塊甩出嚟!!!!!!!!


有無搞錯呀!!!佢話可能用用個D俗稱白膠漿既東東時,塗左太耐時間先再批蕩,所以貼唔實,一唔係就可能用唔夠白膠漿我理得你點總之就過份啦!!


!今次上進打俾壞人J,佢終於認低威,成日好似我地煩佢咁如果唔係你地自己唔醒目,做野做成咁,我都無咁多時間去理你啦!!!你估你係明星咩!!!!


不過,都好感恩,感恩係其他裝修工程未進行前就發現問題,如果油晒油(我絕對相信呢班師傅,真係可以眼白白睇住D批蕩有問題都照做所以真係要跟緊D!!!!),鋪左木板之後先出事,我唔煩死都奇囉!


所以,小喜慶就係幾慶,不過唔太憤怒,知道佢地咁做事,自己睇緊D…如果唔係有主作後盾,都唔知點lu~


 


腳蹤:

ivr


ivr


1 則留言:

  1. 劉比蒂3/9/10 17:50

    錦都得 ?????? 不過唔好講人囉.....自己果間都唔知係咪有這情況牙 ~
    [版主回覆09/06/2010 10:23:00]係囉!!就係咁都得....
    不過感恩,發現得早...成個工程都係要用多幾日時間去做...希望之後佢地醒醒定定啦!

    回覆刪除