2010/9/16

My Lovely Home の 微波爐 @ 16 Sept 2010

因為有熟人,所以有部份電器會有員工優惠。由於小嘉上星期已經俾左個list嘉爸,但係到噚日佢都未能交到個親戚手,所以最後係小嘉直接打電話俾個親戚然後再send e-mail俾個list佢喇!!


親戚講左個discount我知,如果買冷氣大約係大舖幾多discount!!!!!如果係真,咁小嘉真係慳唔少呀!!!


不過,唔知冷氣同其他電器既discount會唔會差唔多呢??如果差唔多就超正喇!!!而且上進仲應承如果真係有呢個discount,我們家的微波爐就可以由NNCS599S轉做NNSV30!!!



呢個係原先睇中既,係格價網睇過,最平都係要三千頭左右~


 



呢個就就係如果有得平既NNSV30喇!!!佢呢家賣緊$6580(無記錯),格價網未望...等親戚個價返左嚟再compare!


 


其實上進唔太喜歡呢部,覺得個外形無咁靚仔喎!不過小嘉睇中佢係made in Japan之餘,係其他blog真係見D人有讚無彈!!!所以呢家都期待親戚個價錢出嚟呀!!!


親戚話要預一個星期左右先俾到個價錢我!好心急呀!!!



ivr

ivr



1 則留言:

  1. 我又O黎搭咀啦......^^
     
    我都等緊我屋企部古董樂聲 微波爐死亡.佢一死,我就會換NNSV30架啦!
     
    我屋企人同個friend都係用佢上O個代,2個都讚到佢不得了!咁我食過部機整出O黎既食品,又真係唔錯喎!焗蛋糕又得,燒烤焗雞又得,蒸魚又得......
    [版主回覆09/28/2010 13:45:00]我其實唔識煮野食...不過都有時會跟食譜整D簡單野....
    不過真係見好多人話鍾意呢部機...所以先心思思想整部~

    回覆刪除