2010/9/27

My Lovley Home ... 深圳傢俬@26 Sept 2010

星期日看玩燈飾,吃過午飯,就向傢俱店出發喇!!!


首先到了地下,先到一間傢俱都外型不錯,設計較in的舖哈哈!!!這間舖好有格調價錢沒有議價空間,一張餐桌要人民幣八千多(不是實木只是不知那種木打碎再壓出來…),一張簡單線條的單人椅九千多人民幣


說實在,這個價錢我絕對會返香港買囉!!佢地因為外地入口貨所以貴但講到尾又係中國造唔值!


之後看過幾間都較貴,但後來都發現有Dacceptable既舖,感恩!


小嘉和上進都看中這張sofa,扶手位的木可以轉黑色,我估這個sofa外露的木都是實木因為比較薄,而且摸落去都好木既feel…因為這張sofa是今個月的推銷產品,九月前買盛惠人民幣三千大洋!!


不過,可惜,我地今個月無可能會返去訂,所以如果真係要買要三千五喇!!不過到時話唔定可以殺到價當然P弟老婆出手啦!!


我地仲搵到大約同款既茶几,也是用黑色木四百幾人民幣都可以接受!!


其實我地本身都睇左好幾張餐枱都係深色木(其實小嘉覺得幾靚架!!!),不過返到香港上進打俾A小姐結果我們家地下都是白色為主深色傢俱一件起兩件止所以都係香港睇下有無白色型仔既餐枱啦!!係深圳就真係唔太覺有囉!!!



就係呢度...我諗這裡的傢俬是較貴吧??


 



這個超型枱...有諗過做餐枱...但雙腳唔知放邊...打算做書枱...一來太深..二來...兩個人坐唔到..又係頂腳...放棄!


 



這個櫃幾靚....未折九百幾...不過....係度遇到不愉快經歷...


 



什麼不愉快經歷呢?就是..我們都知道情況,所以拍照前都先問過店員...點知...影完呢兩幅,有個男人走埋話我地唔可以影相...仲要態度一般...小嘉就同佢講,我地問過店員喎!


呢個衰人...好大口氣話:我係店長!我話唔影得(類似咁...)哼!咁又點呀!你地間舖內部溝通都未做好...你呢個店長咪就係做得唔好囉!一個話得...一個話唔得....我問過先影...你講到好似我地犯左法咁....


就算你間野點平點好...我都唔會幫襯!哼!


 



這個是看中的二人sofa...


 



布轉灰色...扶手就黑色木....好像不錯^^



voicexml

voicexml



1 則留言:

  1. 琛圳我哋都去咗幾次了...你慢慢睇啦....
    一定要講價啊...ok
    [版主回覆09/28/2010 14:03:00]我老公個弟婦係內地人...佢講價超勁...但都係無咩特別多既discount...唔知係咪去既都算係高檔少少既廣場...所以佢地D價錢都企到幾硬(又或者佢知我地未真係買...所以無得好平住??)
    不過,噚日係旺角新世紀度望望...入左間叫I&D...佢D sofa都好靚..摸落去都OK...咁佢都係$4xxx,貴我係深圳睇中個款幾百蚊...但深圳都未計運費...所以...呢家極有可能係返香港買lu...

    回覆刪除