2010/10/18

My Lovely Home の Day 200 - 202 (15 Oct 2010) ... 裝修進度

這麼快就到二百天喇!!!!


過去三日都超忙呢!星期五放工,就到B君的公司開會,


首先confirm我們的電器好讓裝修時預位,然後再詳細look一次裝修既內容。


星期六一早,B君就去左我們家,看看新造的批盪有沒有問題,


so far只有少少地方有defeat,那些地方都會剷起再造,


然後都星期日,B君又再嚟,今次就同佢公司既同事及壞人J


現場講清楚有咩地方要做咩既裝修。


而家小嘉同上進都煩緊,今日如無意外弟兄都會俾報價我地喇!!


壞人J方面,B君都有同我地say sorry,佢都講返上次個報價佢無睇過就俾我地,


今次佢會望清楚,make sure個價錢係合理先俾我地考慮。


而我地煩既係,如果價錢合理,仲會唔會搵壞人J做裝修好。


之前我地好抗拒亦唔打算再搵佢,但係因為B君呢家親自出馬,


我地真係現場見住壞人J狂俾B君鬧,而B君我地絕對信得過,


所以如果繼續搵壞人J,有個好處就係B君可以嚴密監管佢,


如果我地自己出面搵裝修師傅,呢個工作變左要由我地自己造,


B君都講明會同佢地全力合作,


但當然…B君唔可能再以大判身份睇住啦!!


其實,B君都好老實同我地講,私人情況下,


如果我地搵到價錢合理既裝修師傅,佢都贊成我地出去搵。


佢無明講,但我同上進都知因為佢唔使煩咁多嘛!呢家做VO既工程,


佢真係壞人J報咩價,佢就左手嚟右手去咁俾返我地,


當中完全無收錢,咁做少D野緊係好啦!!


不過點都好廚櫃我地就一定搵外面公司做


壞人J揀個間


實在接受唔到囉!呢家心目中係美廚工作室


個日見都好多客人,有個仲係朋友介紹添咁應該OK!


最正係B君佢地會contact間公司,咁設計上都唔使我地講錯啦!!!


沒有留言:

張貼留言