2010/10/4

My Lovely Home ... 傢俬@香港遊II ... 02 Oct 2010

十一黃金周做左一日辛苦既苦力,星期六就開開心心咁同P弟兩公婆同埋hoiling一齊去睇傢俬燈飾喇!!


真係有感而發,如果結婚,真係真係真係要慎選兄弟姊妹人選,揀得唔好唔單止幫唔到忙,仲會影響其他人對你既印象,實在完全覺得搵得咩人幫手,你自己就係D咩人囉。


!返番主題,星期六我地首先去左Emax度睇傢俬,真係唔行唔知原來香港都有個算係大既傢俬商場,D舖都幾齊,當然同深圳個D無得比,但係冷氣夠,環境乾淨又舒服就咩都贏晒啦!!!


去到睇,初時都未有邊間舖話好OKsofa仍然係idea and design張兩人sofa排第一位,不過其實睇返個價錢嚟計,其實香港同我地個日係深圳睇都唔差得遠,如果計埋運費同當中的風險,絕對覺得無返深圳買傢俬既需要。但最大問題當然係要有睇中先得啦!!!


超級勁感恩,去到simple living時,見到張好靚既dinning table,其實原先入去前,覺得間舖既格局都唔似賣平野,但入去見到張枱都係$4XXX,又OK!!!不過張枱唔夠長,而且係深色既,於是問有無得訂造,同埋有無其他木既顏色。


So Good!!!原來佢有好多木的樣板可以揀,有小嘉超鍾意既木紋,而且仲係白色添!!!!!做一張1.92(唔記得同個店員講邊個size),都係$58XX…超級心動呀!!!上次係深圳都係差唔多質素,佢都要成四五千人民幣,仲要未計運費喎!!而且嘉爸話齋,就係D枱係大陸造,佢都會quality好過深圳買,因為中國會將最好quality外銷,而次一級先會留返自己賣(呢個當然指平價同普通價貨啦!!咁我都相信D暴發戶買得既,應該都會係好好好靚既野!)


其實之後有去到一間旺角既舖,佢係壞人J搵嚟之後幫我們家做廚櫃不過講真,個日睇完問完,我同上進都有八成以上唔會俾壞人J做傢俬佢地D材料完全唔係我地杯茶囉!!廚櫃、衣櫃方面我諗A小姐睇住會好D??


另外,我地個日仲去左come in 度睇傢俬,上進非常欣賞D貨品喎!!所以我地之後再傾下,唔如果A小姐OK既話,我地dinning table,三樓tv table(其實LCD會掛牆放個枱仔係下面放下野咁啦!!!),都會搵simple living造,而書枱都考慮緊係咪俾佢地造埋不過都要問問個價錢先!


而餐椅同兩張茶几,都會係come in 度買lu~~~



voicexml

voicexml



沒有留言:

張貼留言