2010/10/27

My Lovely Home の Day 212 ... 裝修後續點安排

剛剛lunchtime時,上進打電話俾小嘉,內容大致是這樣:


B君知道我們想轉裝修師傅跟進之後的工程,但B君表示怕這樣的安排會遇到困難。


舉例說,若裝修過程中牆上的油漆刮花了,誰負責呢?又或是完成試水後,


於裝修期間發現有滲水/其他問題,責任又是誰呢??


所以,言下之意,B君還是想我們讓壞人J繼續VO的工程,


那麼他們易於控制及管理。


但問題是我們真的不想再由壞人J去做其他東西喇!!!!!!!!!!!!!!!


小嘉不想再投放入何金錢/心血/希望於這個人身上,


我唔想個胃進由胃酸過多進化到胃出血,可是B君又好像很不想我們另找其他人。


所以B君再給了另一個suggestion


B君另一個建議係,我地可以照樣搵新的裝修師傅,


當搵好後B君會同佢合作,就像是B君將VO工程外判給新師傅一樣,


B君會抽取新師傅報價的7%作費用。


不過就算是訂造一個櫃/枱也好,B君都一樣需要抽7%


(當然sofa,餐枱那些就不用啦!!!)


事實上,若問小嘉的話,我唔知行規是否這樣,但我會覺得收這7%也合理,


因為B君是真的需要工作,他需要安排唔同工人工作時間表,


他亦要take the responsibility去睇住做出嚟的東東是good既,而且


就如上面講,如果裝修時刮花了牆身等等,


B君可以安排油漆師再補或甚至當做好VO既工作,再進行最後一層油漆既工作


我地呢家問緊A小姐意見,看看這個安排是否合理,如果合理


應該都會這樣做不過大前題是不知到師傅JJ會否接受這個安排,


話晒佢都屬那種one man bank的師傅,無啦啦變左under B君去做,


唔知佢會唔會唔like??


願天父保守啦!!呢一兩日真係好似坐緊過山車


仲要係G-Force個種小嘉咁大個女都係玩左一次就唔敢再試所以


呢個裝修煩事可唔可以今次係最final既一次之後既工作安排,


都可以無風無浪咁呢?


不過話返轉頭,小嘉覺得B君收呢個7%的安排,說不定是天父心意


因縱然那一個師傅去跟進之後的VO,其實小嘉都已經一朝被蛇咬,


成日都覺得睇少半眼都出事,


所以小嘉成日心裡面都希望B君可以有個責任去睇住,但


我地自己搵師傅,B君又真係無理由要幫我地出心出力


所以收左7%錢的話,佢就變左person in charge…咁小嘉心裡就踏實好多,


起碼覺得有問題, 都有B 君頂一頂住先,所以話唔定係天父讓小嘉安心呢^^


2 則留言:

  1. 唔…睇見你地搞裝修,真係煩到無朋友…
    [版主回覆10/28/2010 20:27:00]今日你到我度一遊...就可以略略知道有幾煩啦!!呢D只係一部分咋>.<

    回覆刪除
  2. 劉比蒂1/11/10 14:56

    哎呀 ~ 我有3-4 部腦.....都唔知放邊層好......我住地下....2 個女住2 樓.....怕接收唔好.....
    新屋而家做緊花園 (原來屋門口前有一大舊石.....師傅話太大舊.....用摌車都搬唔昱 ).....過幾日落石屎.....然後再做回屋內d 野.....
    [版主回覆11/01/2010 16:20:00]你去電腦店,同佢講要買個勁D既router就得喇!
    呢家新個D接收都好好架,我老公屋企個router放二樓..地下同三樓都收得到...而且行到出屋外都仲收到架!!
    我呢家先開始做基本裝修...花園唔知幾時...不過都快喇!起碼收樓前都要正正常常,乾乾淨淨..至於圍牆同花草樹木,就等settle down再慢慢揀lu~

    回覆刪除