2010/10/26

My Lovely Home の Day 211 ... 裝修師傅選擇中...

噚日B君講左批灰真係出錯後,突然夜晚打嚟話之後批盪既工程,


會由佢自己出師傅去跟,不過再之後砌磚、廚櫃既coordination等,


都會照舊由壞人J負責。


不過係傾談中,聽得出B君都唔係好想我地搵壞人J去做之後既VO


因為講真,搵壞人J去跟B君自己都煩死,佢都要睇得好緊,我地又要擔驚受怕>.<


噚日都仲諗緊搵美廚做裝修,今日都一樣會去問個大約價錢,


不過噚晚睇左simple living既特色牆,又真係好鍾意,


不過價錢一D都唔平只係就咁計個尺吋,


唔計到時可能有橫樑等等而令個價錢升高,


一幅feature wall + concealed door就盛惠$16XXX!!


而個特色天花就盛惠$15XXX…真係好嘔血!所以原先諗住再問埋美廚個報價再決定。


不過,噚晚上進突然覺得,除左feature wall同假天花外,


其他工程由張師傅去跟都得喎!


其實其他工程都係做假天花、浴室假天花、燈槽、窗簾蓋等等,


相信對張師傅嚟講係無難度!


而且小嘉覺得佢係自己接生意自己做,感覺會用心D同埋有心機D


搵其他公司始終都仲隔住一層,佢地中間一定又多收一層錢,


最最大問題係噚日上進打過幾次俾美廚既陳生,覺得佢好忙,


真係做緊好多工程,都有D擔心到時佢地唔可以跟得緊


小嘉無心力再承受第二個壞人J!!!


天父呀!究竟那一個師傅才是祢所屬意呢??不過小嘉不擔心,


相信祢自會用祢的方法去回答我,小嘉就擺上,由天父祢帶領我走每一步。


2 則留言:

  1. 不如你地搵張CF報下價先決定啦~~
    [版主回覆10/27/2010 14:11:00]事情突然有新發展...不知是喜是悲>.<
    等陣寫blog詳細講解!

    回覆刪除
  2. 一幅 feature wall + concealed door 就盛惠 $16XXX 喇 !!
    而個特色天花就盛惠 $15XXX… <---- 咁貴 ?!但係真係要整的嗎?咩樣架?第日到你屋企,真係要金精火眼咁睇清楚先得啦…
    [版主回覆10/27/2010 14:12:00]我都唔知點解會咁貴....我初初仲諗幾千蚊搞掂...不過...呢家用呢個數做個standard,話唔等其他師傅報價平好多呢!

    回覆刪除