2010/10/22

My Lovley Home の Day 207 (22 Oct 2010) ... 裝修報價繼續煩!

!!!!!好想大叫!!!間屋幾時先可以搞掂呀!!!!


呢個問題我問天七個月喇!!!!!仲有幾耐呢!!!


!!!本身話呢個星期可以鋪磚,唔知點解,


又無啦啦要下星期頭先一次過送晒成間屋既磚嚟!!


!!咁點呢??咪係成間屋成個星期無野做囉!!咁又無左一星期喇!


好懷疑係咪真係可以係十一月中完成基本裝修囉!


其二煩點解會咁???


本身好感恩搵到個手工好好既弟兄,幫忙裝修,但係


首先俾D圖佢睇,佢已經完全無覆係點,小嘉只好每日一電話,


第一次打俾佢,佢話俾e-mailsend D彩色圖俾佢,


於是小嘉等呀等,等左兩日都無俾,過左兩日終於俾喇!!


好啦!Dsend晒俾佢,佢又係無話覆你幾時俾報價,


於是小嘉又打電話俾佢(上星期五),問佢幾時可以有報價,


答案話係星期一,咁小嘉就等啦!


星期一等左成日都無


星期二再打電話俾呢位弟兄回覆係今晚一定有,如果仲係無就聽日一定俾你!!


星期三下午lunch time都仲係未收到再打雷話回覆係今晚一定俾到!!


星期四都仲係收唔到,下午二點打俾呢位弟兄,佢話呢家整緊,


如果只係要住個briefunit price可以快D,咁我話都係要住個brief先者,


如果OKD都要同設計師去現場度,於是佢話一個鐘內可以俾到個報價我!!


星期五今日現在上午九時多我仍然係咩都收唔到!!我發現


原來我同呢個弟兄係身處唔同既空間,我呢度過左十九個鐘有多


佢既一個鐘都未完囉!!


問上進,其實咁樣仲係咪要搵呢個弟兄呢??


我好怕佢又係個D得個講字,但實際係無行動既人!


但唔知上進點解係都好想搵佢做咁,仲叫小嘉今日再打多次去問


(我覺得上進一收到弟兄既報價,價錢唔係天文數字,佢好似都搵硬弟兄做咁)…


咁小嘉等陣唯有再打一次,而今次相信係最後機會,


縱使佢再有更好既手工,我地真係無咁既時間去等,


今個星期我地就要決定邊個做裝修喇!!


感恩,小嘉呢家都無咁藤雞,預防萬一都係諗定唔同方案


或許呢個係天父既安排,就全然交給天父決定:


方案一:弟兄有報價,價錢OK就搵佢做!


方安二:弟兄無報價,裝修部份照由壞人J做,廚櫃及所有訂造傢俬由美廚負責。


基於以上既方案,小嘉已要求上進下午打俾美廚,叫佢將之前好brief既報價分返做unit price(group晒所有items俾個大數但呢家有D野唔會做,所以都唔知價錢!!!)


又要等B君既報價!!


要學習耐心等待!!!


5 則留言:

  1. 真係好煩和...
    我都係好怕d 拖字訣o既人...
    [版主回覆10/22/2010 15:23:00]都未真係搵佢做已經咁....我真係唔敢諗搵左佢做後無拖成點>.<

    回覆刪除
  2. 真係好驚訝上進兄會想繼續搵呢位『拖』兄做工程呀 我覺得呢,俾著我,我就唔會再信佢架啦,學你話頭:『都未真係搵佢做已經咁....我真係唔敢諗搵左佢做後無拖成點>.<』
    [版主回覆10/22/2010 23:18:00]係囉!!上進唔知仲乜,成日覺得係弟兄就話好OK...不過今日俾我點醒左喇!! 我同佢講,我地咁樣不停搵呢個弟兄,就算第日真係搵佢做,我地都處係下風啦!!佢擺明食住我地! 所以...如果之前個衰二判個報價正正常常(今次有大判睇住...應該會好好多!!),咁我地裝修就俾佢做,而其他所有傢俬,都會出面另外訂造lu~

    回覆刪除
  3. 上進兄都有『教徒情意結』呀 ! 咁佢仲唔快d做教徒 ?!
    [版主回覆10/23/2010 10:17:00]係囉!!我都唔知佢點解對弟兄咁有信心.....不過我噚晚同佢講,咁樣等落去都無用...佢先話...乜原來教會都有D信唔過既人架!! 哈哈!!我就用左你個句...只有耶穌基督先係最信得過....咁我都有同佢講,其實呢家都係天父既安排囉! 可能天父覺得個弟兄唔適合我地,所以天父唔感動佢幫我地報價啦!!上進又即刻講:係囉!天父有安排(每次我發脾四,唔開心等等...佢就呢句窒住我

    回覆刪除
  4. 係囉係囉...好似裝極都未裝完咁0既? 不過唔怕啦,慢工出細貨!!好快整好0家喇.
    [版主回覆10/23/2010 10:20:00]唉....最慘係無貨出呢>.< 本身話呢個星期鋪磚....點知...磚都未送到嚟! 但呢家起碼,我同上進基本上都定左邊個做裝修(不過仲等緊個報價),訂造傢俬同廚櫃都諗好搵邊間...不過要快...估唔到大陸個邊咁旺,噚日問間廚櫃公司(會係個度訂一D傢俬),佢話要最少四至五星期...佢話大陸個邊旺到不得了!!我怕...十二月中先有傢俬呀>.<

    回覆刪除
  5. zinizcheng7728/12/10 02:30

    看多D Check多D先慢慢報價, 不用心急!    晉然室內設計工作坊:  http://www.chunyindesign.com

    回覆刪除