2010/10/27

My Lovely Home の Day 211 ... 美廚實地看+新師傅出場

昨晚和上進約了A小姐一同到旺角美廚詳細問報價,同時都問了訂造傢俬和feature wall和特色天花的報價,暫時來說,我們可以肯定的就是廚櫃會找美廚做吧??其他都要等報價回來才知道。


而傾完其實都八點三,點知還遇上美廚那幢大廈兩部lift都壞行了十七層樓梯,感恩去到燈飾舖都還未關門,立刻指俾A小姐睇,我們訂了的燈好緊張呀!!yeah! A小姐都話盞燈幾特別,可以襯到我地個living room


而其他既燈Good,昨晚去另一間燈鋪,可以philips呢個牌子搵到晒飯廳、floor lamp、我既睡房、玄關燈,而家只剩少量燈,不過都唔難解決的。


我地之後一齊食晚飯,一路食一路傾,A小姐其實覺得我地每樣野拆件咁做,唔太好即係廚櫃一間公司、傢俬又一間、訂造傢俬又一間、裝修又一間


其實我地當然都唔想咁,最好就一條龍,始終咁樣唔怕溝通同夾唔夾啦!不過,我地真係唔想再俾壞人J跟落去,而A小姐都一樣覺得佢好一般。


係呢個時候,A小姐講其實佢有個朋友都係做裝修,佢唔係D咩大公司,不過有自己一group人一齊做,價錢未必係好平,有可能係中價位,但so far佢介紹過幾個朋友,個個做完都讚好。


其實係最最早時,A小姐有諗過B君只係幫我地做好個石屎囊,就由呢個朋友做之後裝修工作,不過佢怕太貴所以無suggest俾我地,但都無諗過呢家咁樣一鑊泡。所以佢問我地有無興趣搵呢個朋友報價。


我地當然話好啦!!!起碼A小姐都覺得OK都唔會差得去邊小嘉心裡面突然有個感覺,小嘉最近不停左搵右搵,一個又一個師傅去報價,其實倒頭來原來天父安排了師傅俾我,所以我地約左星期六一行三個party一齊入去現場睇再報價,唯一要煩係同現在工作既配合。


唔知呢個新師傅又係J字頭叫師傅JJ!希望師傅JJ是天父所安排啦!

還有後續

沒有留言:

張貼留言